• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

In rubriek TV Gemist werkt Uitzending gemist niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Bernie24
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bernie24

Hallo,

Ik heb sinds 2 dagen een probleem. Wanneer ik naar TV Gemist ga en ik kies Uitzending Gemist krijg ik de mededeling Portal Niet Gevonden - Portal Nog Niet Beschikbaar. Alle andere zoals RTL: Gemist etc werken wel.
Wat is er aan de hand , heeft er iemand anders dezelfde problemen, en zo niet wat is er dan aan de hand ?
Ik heb een Cisco ontvanger, netwerknummer 1111, postcode 5800
 
hier dus ook niet heb samsung en zit in gebied 9400 met 369000 freq
net gebeld met Ziggo en zeggen dat ik maar terug moet naar de winkel met de decoder alles werkt alleen uitzending gemist niet :censored: ook opnieuwe reboot gedaan en fabrieksinstellingen alleen uitzending gemist blijft weigeren oplossing? en niet meteen terug naar de winkel sturen aub:oops:

zojuist nog een keer gebeld ziggo stuurt monteur langs ff afwachten dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb net ziggo gebeld en als je naar storingen gaat in keuzemenu via hun telefoonnummer hoor je een bandje waarin gezegd wordt dat er storingen zijn met hun interactieve diensten waaronder Uitzending Gemist
 
ok dat kreeg ik dus niet muts aan de telefoon zij eerst dat mijn ontvanger kapot was :evil: en toen maar ff gewacht en weer gebeld deze mevrouw nam me wel serieus en stuurt maandag dus een monteur mischien niet meer nodig? afwachten dus maar weer


hij doet het weer spontaan ???? monteur maar weer afgebeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:
postcode 4201 werkt ITV ook niet meer en als het wel werkt heb ik altijd storing,ik moet ook steeds vaker de stroom van de Cisco 8485 afhalen om hem weer snel te laten werken want het is net alsof die Cisco vast gaat lopen.

Was er maar een goed alternatief voor Ziggo dan ben ik gelijk weg bij Ziggo.

Toen het nog Casema was werkte alles naar behoren.
 
postcode 4201 werkt ITV ook niet meer en als het wel werkt heb ik altijd storing,ik moet ook steeds vaker de stroom van de Cisco 8485 afhalen om hem weer snel te laten werken want het is net alsof die Cisco vast gaat lopen.

Was er maar een goed alternatief voor Ziggo dan ben ik gelijk weg bij Ziggo.

Toen het nog Casema was werkte alles naar behoren.

Bij mijn broer, in postcode 4201, werkt de ITV met Cisco 8485 uitstekend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan