• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

In oktober gratis Xite On Demand

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hburg76
  • Startdatum Startdatum
H

hburg76

Ik zie net dat je deze maand leuk gratis muziek clipjes op deze zender kan kijken :) Staat nergens aangegeven, dus vandaar dit berichtje.
 
Ik moet zeggen heb er nu 1 keer naar gekeken en echt bijzonder vind ik het niet, de content is erg schaars en je moet elke keer als je een clipje hebt gezien wachten op de schermen om een andere te kunnen kiezen. Zou handiger zijn als je een playlist kon maken of de applicatie sneller maken. En om hier nu weer zoveel meer voor te moeten betalen vind ik ook onzin. Het is allemaal al duur genoeg.
 
Ook totaal overbodig dat deze zender op zo'n laag zendernummer staat.
 
riko zei:
Dit moet gewoon gratis blijven

Het on demand gedeelte is nooit gratis geweest en pas onlangs ingevoerd, dit is een promotionele actie hiervoor.
Wat betreft plaatsing op 14 dit is tijdelijk zo lang deze aktie duurt.
 
Heeft weinig nut, Xite on demand wordt toch weer betalen na oktober.


Via internet kan je gratis video clips kijken, dus wij hebben die Xite niet nodig.
 
Dit is toch een grap neem ik aan. Wat een slecht beeld en wat voor muziek ook belangrijk is het geluid dit is nog slechter dan het geluid van een goedkope mp3 speler. Weg ermee. :'(
 
svendeeerste zei:
Dit is toch een grap neem ik aan. Wat een slecht beeld en wat voor muziek ook belangrijk is het geluid dit is nog slechter dan het geluid van een goedkope mp3 speler. Weg ermee. :'(
Dat bedoelde ik dus, via internet zijn de filmpjes nog beter!
 
Terug
Bovenaan