R
Rodie
Zou UPC komende maand Juni de HD-zenders weer open zetten voor de HD-box bezitters zonder HD-Abbo?
Dit gebeurde in 2010 en 2011 wel, ik hoop dit EK weer! Mooi om het EK in HD te kunnen volgen!
Dit gebeurde in 2010 en 2011 wel, ik hoop dit EK weer! Mooi om het EK in HD te kunnen volgen!

.