• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

In Juni weer HD-zenders FTV?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rodie
  • Startdatum Startdatum
R

Rodie

Zou UPC komende maand Juni de HD-zenders weer open zetten voor de HD-box bezitters zonder HD-Abbo?

Dit gebeurde in 2010 en 2011 wel, ik hoop dit EK weer! Mooi om het EK in HD te kunnen volgen!
 
Daar moet je vast voor overstappen naar een nieuw alles in 1 abonnement. ;)
 
Zovelen? Ik denk dat veruit meer dan de helft van de UPC-abonnees geen HD abonnement hebben.
 
Mag ik vragen welke zenders er open werden gezet destijds?

Wil je deze onzekerheid niet, dan maar abo nemen, ja ik weet het Upc is keiduur met HD zeker als je niet genoeg hebt aan de 10 "populaire HD zenders".
 
C0re zei:
Zovelen? Ik denk dat veruit meer dan de helft van de UPC-abonnees geen HD abonnement hebben.

Dan blijft er alsnog een 'onbepaald groot aantal andere personen' (= zovelen) over, die wel een HD-abonnement hebben... ::).
 
Sjah zei:
Mag ik vragen welke zenders er open werden gezet destijds?

Wil je deze onzekerheid niet, dan maar abo nemen, ja ik weet het Upc is keiduur met HD zeker als je niet genoeg hebt aan de 10 "populaire HD zenders".

Losse abbo op hd is idd duur, maar nu met die 10 standaard hd zenders in nieuwe pakket is het volgens mij wel tedoen voor de meeste?
 
Het zou leuk zijn als ze de HD zenders zouden doorgeven volgende maand maar ben bang met de nieuwe abo's alles in 1 van 50MB en hoger waar 10 HD zenders bijzitten dat ze dit niet gaan doen.

Ben nu niet bereid over te stappen omdat ik anders 11 euro meer kwijt ben ivm volledig aanpassen pakket niet alleen door HD pakket maar ook doordat je dan volgens mij je belpakket ook MOET aanpassen en ik van 9 euro naar 14 euro p/mnd ga nog afgezien van recente stijging van 2,50 meer p/mnd op mijn huidige abonnement.
 
Terug
Bovenaan