• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

In de nacht van 13 op 14 februari in oud UPC gebied werkzaamheden.

Berichten
111
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
hoi,

in de nacht van 13 op 14 februari worden in het oude upc gebied werkzaamheden uitgevoerd waar na de kanalen mogelijk opnieuw moeten worden opgezocht.

ontving enige dagen geleden deze email:

Werkzaamheden aan ons tv-netwerk

We gaan voor u aan de slag


Beste meneer, mevrouw ,

We verbeteren ons netwerk in uw buurt. Voor een nog beter tv-beeld bij u thuis op Kommisjewei 30. Dit doen we in de nacht van maandag 13 op dinsdag 14 februari.

Even uit de lucht
Tijdens de werkzaamheden in de nacht heeft u even geen beeld op uw tv. Dit duurt ongeveer 10 minuten. Daarna heeft u weer beeld.

Check uw zenders na de werkzaamheden
Meestal werkt alles meteen weer zoals het hoort. Check voor de zekerheid uw zenders. Zap bijvoorbeeld naar NET5 (kanaal 9). Heeft u daar geen beeld of ziet u blokken en strepen op een andere zender? Bekijk de oplossing.
 
Dat zal in het noorden zijn. Hier in het midden geen mail ontvangen.
 
Alleen in het noorden waarschijnlijk. Hier in het midden van het land geen mail gehad.
 
de vrije fries zei:
We verbeteren ons netwerk in uw buurt. Voor een nog beter tv-beeld bij u thuis op Kommisjewei 30. Dit doen we in de nacht van maandag 13 op dinsdag 14 februari.

Whaahahaha wat heeft Ziggo toch een humor, netwerk onderhoud voor beter tv beeld, ze bedoelen we gaan nogmeer hd zenders in 1 frequentie stoppen dus mag je nu nog meer genieten van blokjes wegens nogminder bandbreete voor hd zenders.
 
Eens keert de wal het schip,
nle of wat anders komt steeds dichter bij als het beeld bij ziggo steeds minder gaat worden.
Deze opa laat zich niet in de maling nemen.
 
@ C0re wijkt Otterlo af van Ede wat midden Nedderland betreft?

::)
 
hier in Eindhoven ook,maar is meer voor het netwerk ipv TV beeld.

Binnenkort werken we bij u in de buurt. Onze monteurs doen dan onderhoud aan het netwerk om het sterk en betrouwbaar te houden. Tijdens het onderhoud kan televisie, internet of telefoon even uitvallen. Sorry daarvoor. We houden het altijd zo kort mogelijk.
Datum: 17 februari
We werken tussen 01.00 en 06.00.
U hoeft zelf niets te doen, ook niet aanwezig te zijn. Wel is het fijn als u eventuele huisgenoten inlicht. Dan staat niemand voor verrassingen.
 
Terug
Bovenaan