V
Van der Hoeven
Gisteren op advies van Ziggo op Android, iPad en laptop (HP) sync IMAP gedaan. Alles doet 't........behalve dat ik op mijn laptop met MS Outlook 2007 geen mails in mijn Postvak In binnenkrijg, wel op de Android en iPad. Geen foutmeldingen. Helpdesk gebeld.....alle instellingen staan goed en verder wist men het niet. Moet er iets aan de instellingen van Outlook veranderen? Weet iemand de oplossing?