A
Arthur Blom

WIE WEET WIE IK KAN BENADEREN ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Daarbij zou je ze ook eens kunnen gaan bezoeken om ze de huid vol te schelden (LET OP wel eerst een afspraak maken, anders bellen ze gewoon de politieBig zei:Is jouw huis er mischien ooit tussen gebouwd? Of heeft je huisnr. een toevoeging? Ik heb namelijk ook dat probleem gehad, bij mij was het echter binnen een week voorelkaar!
Als je goed met je buren kunt opschieten leggen jullie toch een netwerkje aan?? Kun jij ook snel, internetten en deel je gewoon de kosten met de buren.
maar daarna.....Big zei:Je kunt inderdaad gaan schelden, maar vraag me af of dat zoveel zin heeft. De desbetreffende medewerker kan er waarschijnlijk ook weinig aan doen dat hij in zo'n stugge organisatie werkt.
Ik blijf gewoon altijd vriendelijk, meestal heb ik het dan ook zo voorelkaar..
The Enforcer zei:Zodra ze meededelen dat er geen netwerk beschikbaar is houdt dit in dat er meestal gewoon NIET VOLDOENDE CAPACITEIT aanwezig is op de centrale waar jij en je buurman op staan aangesloten. Zodra deze weer meer capaciteit hebben (en dat kost geld en tijd bij UPC) kan je aangesloten worden.
Bedenkt het ook eens van de andere kant. Zodra ze jouw laten aansluiten en jij klaagt over teveel offline/trage verbinding etc etc.. heeft UPC een boze klant erbij .. en jij gaat je klachten sturen naar Radar/Consumentenbond/Forums/etc..etc..etc.. daar schiet niemand wat mee op...
Gewoon afwachten dus...
Tevens is het onnozel om te denken dat iemand om de reden die jij aangeeft ontslagen is... De meeste medewerkers die weten niet eens wie er voor UPC werkt en wie niet.
Agree, dus als er hier een keer een hoge pief van Chello langskomt: DOE WAT AAN JULLIE PR/KLANTENSERVICE/VRIENDELIJKHIEDThe Enforcer zei:Ja ... maar dat is inmiddels bij iedereen bekend dat UPC niet echt veel over heeft om zijn klanten up-to-date te houden. Dus wat dat betreft zou iedereen die dat denkt beter moeten weten. De ene keer wordt het wel gedaan bij een klant en de andere keer weer niet. Afwachten dus of van tijd tot tijd eens een belletje geven (a zoveel eurocent per minuut, life is unfair)