Ik wordt door CHELLO genegeerd

A

Arthur Blom

>:( Ik ben al vanaf 20 september aan het proberen een afspraak te maken, mijn buren hebben chello en ik heb al 2 jr kabeltv van UPC (Bij de postcodecheck is er geen probleem). Er is al 2 x een installatieafspraak gemaakt en afgezegd, de een zegt dat er geen netwerk ligt waar ik woon en een ander meld weer dat het geen probleem mag zijn. Ondanks beloften wordt ik niet teruggebeld en niemand bij chello wil mij doorverbinden naar iemand van de juiste afdeling. Ik heb inmiddels al een A4tje vol met wie ik heb gebeld. O, ja ik ben een keer door iemand teruggebeld dat er een brandmail naar de betreffende afdeling hebben gestuurd! Die hebben ze dan waarschijnlijk ontslagen want bij navraag was de persoon NIET BEKEND. Het gaat mij vooral om te weten waar ik aan toe ben!
WIE WEET WIE IK KAN BENADEREN ?
 
B

Big

Is jouw huis er mischien ooit tussen gebouwd? Of heeft je huisnr. een toevoeging? Ik heb namelijk ook dat probleem gehad, bij mij was het echter binnen een week voorelkaar!

Als je goed met je buren kunt opschieten leggen jullie toch een netwerkje aan?? Kun jij ook snel, internetten en deel je gewoon de kosten met de buren ;D.
 
L

Lau

Big zei:
Is jouw huis er mischien ooit tussen gebouwd? Of heeft je huisnr. een toevoeging? Ik heb namelijk ook dat probleem gehad, bij mij was het echter binnen een week voorelkaar!

Als je goed met je buren kunt opschieten leggen jullie toch een netwerkje aan?? Kun jij ook snel, internetten en deel je gewoon de kosten met de buren ;D.
Daarbij zou je ze ook eens kunnen gaan bezoeken om ze de huid vol te schelden (LET OP wel eerst een afspraak maken, anders bellen ze gewoon de politie ;D)
 
B

Big

Je kunt inderdaad gaan schelden, maar vraag me af of dat zoveel zin heeft. De desbetreffende medewerker kan er waarschijnlijk ook weinig aan doen dat hij in zo'n stugge organisatie werkt.

Ik blijf gewoon altijd vriendelijk, meestal heb ik het dan ook zo voorelkaar..
 
L

Lau

Big zei:
Je kunt inderdaad gaan schelden, maar vraag me af of dat zoveel zin heeft. De desbetreffende medewerker kan er waarschijnlijk ook weinig aan doen dat hij in zo'n stugge organisatie werkt.

Ik blijf gewoon altijd vriendelijk, meestal heb ik het dan ook zo voorelkaar..
maar daarna..... 8) :>< >:D
 
T

The Enforcer

Zodra ze meededelen dat er geen netwerk beschikbaar is houdt dit in dat er meestal gewoon NIET VOLDOENDE CAPACITEIT aanwezig is op de centrale waar jij en je buurman op staan aangesloten. Zodra deze weer meer capaciteit hebben (en dat kost geld en tijd bij UPC) kan je aangesloten worden.
Bedenkt het ook eens van de andere kant. Zodra ze jouw laten aansluiten en jij klaagt over teveel offline/trage verbinding etc etc.. heeft UPC een boze klant erbij .. en jij gaat je klachten sturen naar Radar/Consumentenbond/Forums/etc..etc..etc.. daar schiet niemand wat mee op...
Gewoon afwachten dus...

Tevens is het onnozel om te denken dat iemand om de reden die jij aangeeft ontslagen is... De meeste medewerkers die weten niet eens wie er voor UPC werkt en wie niet.
 
L

Lau

The Enforcer zei:
Zodra ze meededelen dat er geen netwerk beschikbaar is houdt dit in dat er meestal gewoon NIET VOLDOENDE CAPACITEIT aanwezig is op de centrale waar jij en je buurman op staan aangesloten. Zodra deze weer meer capaciteit hebben (en dat kost geld en tijd bij UPC) kan je aangesloten worden.
Bedenkt het ook eens van de andere kant. Zodra ze jouw laten aansluiten en jij klaagt over teveel offline/trage verbinding etc etc.. heeft UPC een boze klant erbij .. en jij gaat je klachten sturen naar Radar/Consumentenbond/Forums/etc..etc..etc.. daar schiet niemand wat mee op...
Gewoon afwachten dus...

Tevens is het onnozel om te denken dat iemand om de reden die jij aangeeft ontslagen is... De meeste medewerkers die weten niet eens wie er voor UPC werkt en wie niet.

Opzich zou het dan toch ook Chello's zaak zijn om hem daarvan op de hoogte te houden? Of niet? ???
 
T

The Enforcer

Ja ... maar dat is inmiddels bij iedereen bekend dat UPC niet echt veel over heeft om zijn klanten up-to-date te houden. Dus wat dat betreft zou iedereen die dat denkt beter moeten weten. De ene keer wordt het wel gedaan bij een klant en de andere keer weer niet. Afwachten dus of van tijd tot tijd eens een belletje geven (a zoveel eurocent per minuut, life is unfair)
 
L

Lau

The Enforcer zei:
Ja ... maar dat is inmiddels bij iedereen bekend dat UPC niet echt veel over heeft om zijn klanten up-to-date te houden. Dus wat dat betreft zou iedereen die dat denkt beter moeten weten. De ene keer wordt het wel gedaan bij een klant en de andere keer weer niet. Afwachten dus of van tijd tot tijd eens een belletje geven (a zoveel eurocent per minuut, life is unfair)
Agree, dus als er hier een keer een hoge pief van Chello langskomt: DOE WAT AAN JULLIE PR/KLANTENSERVICE/VRIENDELIJKHIED >:D
Maar wat ik me niet voor kan stellen is dat ze je negeren oid...
Tenzij je natuurlijk erg buiten je boekje bent gegaan aan de telefoon?
success iig Lau 8)

Ikk ben slape, sylvester, check je pm ns :)
 
A

Arthur

:><
Ok, er zijn vorige week enkele mensen geweest om de lijn te meten en vandaag is het geinstalleerd. Ik heb het zelf nog niet kunnen controleren maar heb begrepen dat het werkt. Eerlijk is eerlijk, de communicatie bij chello is belabberd maar voor de rest valt het dus allemaal wel mee. Aan de mensen op "de werkvloer" ligt het niet. Arthur
 

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan