M
Mikev
Hello, enig tijd geleden toen UPC voor het eerst HDTV in het pakket had, had ik het ook aangevraagd. Alles ging goed oor een paar maanden, daarna moest UPC een of ander signaal meesturen on illegaal kopieeren te blokkeren. Toen kreeg ik geen HDTV meer omdat mijn TV blokkeerde de HDTV uitzendingen. UPC heeft netjes mij terug gezet naar normaal digitaal TV zonder extra kosten. Maar mijn vraag is, kan ik weer HDTV aanvragen?? Is er wat veranderd in de tussen tijd? Ik heb een Panasonic TX-32LX70F HD ready TV. Alvast bedankt.
) . Voor zover ik weet is de firmware van de "normale" HD ontvanger niet meer aangepast voor dit probleem. Maar zeker weten doe ik dit niet