Ik wil UPC digitaal telefonie, maar MOET wachten !

Mandyshadow

Forum Gebruiker
Berichten
79
Ik heb al telefoon van UPC en wilde graag overstappen naar digitaal telefonie maar helaas...... de bestaande abbonees moeten natuurlijk wachten. Volgens helpdesk kon het wel, maar moest ik installatie kosten betalen. Ik de verkoop afdeling gebeld en zij vertelde dat het gewoon nog niet kon. We wachten maar weer af. Zullen dan wel geen leuke aanbiedingen zijn voor bestaande abbonees.
Ik zei nog hoopvol dan zeg ik mijn telefoon wel op. Helpt ook niet want dan moet je een half jaar wachten om digitaal telefonie af te nemen. Zal wel !
 

Scar

Forum Gebruiker
Berichten
551
Ik had hetzelfde.
Sinds vorige week in eindhoven beschikbaar, zag ik op de posters.
Dus ik hoopvol bellen, wat denk je : het is technisch niet mogelijk voor bestaande abbonee's.
Daar snap ik nou werkelijk geen zak van, het zou toch juist makkelijker moeten zijn als je al bij UPC belt.....vreemd hoor, heel vreemd....je zou bijna gaan denken dat er eerst weer nieuwe zieltjes gewonnen moeten worden voordat de oude trouwe klant aan de beurt is.
Bijna net zo krom als dat verhaal van nieuwe Chello klanten die wel nieuwe snelheid krijgen, en oude klanten niet.
Je loopt op deze manier mooi een gratis telefoon mis, want die zijn natuurlijk al lang pleite als je als oude klant begin volgend jaar eens aan de beurt bent.
Imo is het zo krom als het maar zijn kan.
 

blokkie

Forum Gebruiker
Berichten
32
Merkwaardig deze negatieve reacties! Wat UPC doet lijkt me gewoon een kwestie van gezonde bedrijfsvoering. Ik stap in december over van KPN naar UPC voor zowel bellen en internetten. Natuurlijk krijgen nieuwe klanten voorrang en op lange termijn heeft iedereen voordeel daarvan.
 
R

rene45

ik ben sins 4 nov weer bij chello met plus abbo, 15 nov digitale tefefoon aangevraagd, komen 7 dec aan sluiten, maar ik ben dus een nieuwe klant, zit in eindhoven


ben nu aangesloten, maar dat internet niet werkte in het begin, moest mijn mac opnieuw aan melden, toen ik geen internet had, werkte de telefoon wel goed. en binnen 30 min aangeslooten hier. nog geen uitval gehad.
 

michel-nl

Forum Gebruiker
Berichten
187
ik heb hetzelfde gisteravond nog gevraagt aan de verkoop afdeling,ook bestaande upc telefonie klant en classic internet.
technies pas in januari mogelijk voor bestaande upc klanten ???
 
P

paulcobben

Ik heb ook dit probleem en vind dit belachelijk. Dat zij proberen om bestaande klanten te laten wachten begrijp ik. Maar dit is misleiding. Ik heb mijn klachten over deze gang van zaken geuit bij UPC en het vervolg kun je lezen in deze thread: https://ziggoforum.nl/topics/7676/

Veel succes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
L

LennertXL

Wees blij dat je moet wachten, hoe langer je wacht - hoe beter het wordt.
Ik had het veel te snel, het werkte niet en kapte ermee. Nadien las ik wel positieve reacties, dus het schijnt wel goed te kunnen werken.

Greetz,
Lennert
 
S

stephan

blokkie zei:
Merkwaardig deze negatieve reacties! Wat UPC doet lijkt me gewoon een kwestie van gezonde bedrijfsvoering. Ik stap in december over van KPN naar UPC voor zowel bellen en internetten. Natuurlijk krijgen nieuwe klanten voorrang en op lange termijn heeft iedereen voordeel daarvan.


Moderne marketing leert dat het vaak veel beter is om meer geld te maken uit bestaande klanten.

Wat in ieder geval niet helpt is bestaande klanten tegen de schenen schoppen.

Hieronder het antwoord van de helpdesk op mijn mailtje.

Stephan Haas

================
Hartelijk dank voor uw bericht. Tot onze spijt is het technisch nog niet mogelijk om het abonnement op UPC Telefonie om te zetten naar
een abonnement op UPC Digitale Telefonie. Vanzelfsprekend is dit voor ons ook geen wenselijke situatie en wij doen er alles aan om het
technisch gezien mogelijk te maken om de abonnementen te kunnen omzetten. Wij verzoeken u vriendelijk om hieromtrent nog wat
geduld te hebben. Zodra het mogelijk wordt om het abonnement om te zetten, zullen wij u hiervan zeker op de hoogte brengen.

Als u hierop niet wilt wachten, dan kunt u het abonnement inderdaad opzeggen en vervolgens een abonnement op Digitale Telefonie
aanvragen. De installatiekosten zijn gratis, echter is het heel goed mogelijk dat uw telefoonnummer bij de opzegging van het huidige
abonnement komt te vervallen. Dit is een overweging die u zelf moet maken. Mocht u nog informatie hierover willen, dan kunt u ten alle
tijden contact opnemen met onze verkoopafdeling op 0800 1872. Onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee
voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

===========================================================

Als ik het goed zie zouden mijn buren op nr. 105 kunnen worden aangesloten op UPC digital telefonie.
Omdat ik al weer enige jaren de "ouderwetse" UPC telefonie heb zou ik nu niet kunnen overstappen. Sterker nog, het zou wel eens
kunnen zijn dat ik tzt nog kosten moet betalen om over te stappen.
Is mijn enige optie dan om op te zeggen en vervolgens weer aan te melden, maar dan voor de nieuwe dienst? Of krijg ik de komende
maanden nog een korting (early client telefonie zou wel eens wat terug mogen krijgen).
 
Topicstarter
Topicstarter
Mandyshadow

Mandyshadow

Forum Gebruiker
Berichten
79
Hmmmmm tegen mij zeiden ze dat ik wel kon opzeggen maar dat ik een half jaar daarna moest wachten om een nw produkt af te mogen nemen. Dussssssssssssss jij mag het wel in ik mag het niet !

Rare jongens daar bij UPC ! Nahhhhhhhhh ik heb toch besloten om maar even te wachten tot de kinder ziektes eruit zijn, hoor teveel ellende erover. ;)
 
Bovenaan