• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik wil ook die gratis starttik / starttarief !

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Henk vV
  • Startdatum Startdatum
H

Henk vV

Ik heb een pakket ''internet en bellen basis''.
Ik betaal dus voor de starttik 10 cent.

Op de site staan bij de pakketten geen beltarieven. Dus kijk ik bij ''losse telefonie''.
Daar zie ik bij de tarieven dat als je Freetime of Anytime neemt, de starttik gratis wordt!
Dat wil ik ook wel!
Maar kan ik dat wel kopen? Want ik heb een pakket en geen losse telefonie.

Als zelf maar eventjes ik het prijsverschil uitreken tussen de losse telefonie pakketten en Anytime of Freetime kom ik op de volgende prijzen uit:
Telefonie Basis kost 9,95/mnd
Telefonie Freetime kost 14,95/mnd
Telefonie Anytime kost 19,95/mnd

Dus zou ik denken dat ik voor 5E/mnd kan ophogen naar Freetime of voor 10E/mnd naar Anytime?
Weet iemand of dat ook echt kan? Want ik zie het nergens staan.

Het enige dat ik op de site zie is bij de pakketten staat bij Telefonie & Bellen Basis deze kreet:
''Voor € 15,- extra per maand: 24 uur per dag onbeperkt bellen naar alle vaste telefoons in Nederland*''
Hey! Dat is meer dan mijn zelf uitgerekende 10 Euro!
En ik wil Freetime, zou dat ook kunnen?
En belangrijk: er staat niks bij over de starttik, zou die ook gratis worden of 10ct blijven?
 
hey henk ,

henk een pakket is een pakket .
als jij internet en bellen basis hebt betaal je daar 19.95 voor .

dus je kan helaas niet alleen je telefoon pakket upgrade .

of je moet 2 losse dienste nemen maar dan wordt het weer duurder
dan kun je beter zeggen ik neem internet en bellen onbeperkt , het si wel 34,95 per maand maar heb je gratis bellen naar vaste nummers en heb je 3 ker zo snel internet .
 
Is niet helemaal waar.... Als je echt niet naar het pakket van € 34,95 wil gaan is er wel een mogelijkheid om alleen je telefoon te upgraden naar onbeperkt. Daar betaal je dan € 10,- extra voor boven op je Internet + Bellen basis pakket dus € 29,95.
 
dan is het toch geen pakket internet en bellen basis meer ?

dan neem je 2 losse diensten
 
Nee..... Het pakket blijft Internet + Bellen Basis voor € 19,95.... Daar komt dan bij Anytime voor €10,- extra. Anytime is geen losstaand product, maar een optie boven op Freetime (€ 5,-) of bovenop basis (€10,-).
 
Terug
Bovenaan