• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik wil niet meedoen met het WIFI HOTSPOT project!

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4v3r1ck

Forum Gebruiker
Berichten
393
Best Ziggo Webcare,

Op Teletext net jullie persbericht gelezen!

Bij deze alvast mijn afmelding voor het HOTSPOT-project! Ik wil absoluut mijn WIFI/Modem hier niet beschikbaar voor stellen!

Op welke manier kan ik dat officieel kenbaar maken? Of krijg ik VOORDAT de verdere uitrol wordt gedaan eerst nog een nette brief/mail van jullie?

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Berend
 
Beetje nutteloze post dit, want hoe verwacht jij dat webcare weet welke klant jij bent.

Bel de helpdesk of pm iemand van webcare.
 
Ik wil het WEL, maar ik bezit helaas geen WiFi-modem, maar nog steeds een "oud" standaard modem en een losse router
 
Ik wil het WEL, maar ik bezit helaas geen WiFi-modem, maar nog steeds een "oud" standaard modem en een losse router
Verwacht dat Ziggo eerst de bestaande wifi modems gaan omschakelen en daarna de niet-wifi gaat vervangen.
Ook zal Ziggo dit wel in een nieuwsbrief vermelden/bekend maken.
 
Wees er blij mee, zou ik zeggen... Bezit je iig een fatsoenlijke router.

Ik wil het WEL, maar ik bezit helaas geen WiFi-modem, maar nog steeds een "oud" standaard modem en een losse router
 
als ze het nou eens zo regelen dat mn UBEE in bridge kan...

zodat mn eigen router lekker het WAN ip heeft...

en het "guest" netwerk ook beschikbaar is vind ik het prima.
zolang ik mn ubee niet in bridge kan om dat te gebruiken begin ik er niet aan :P
 
Weer zo'n hoog roeptoeter gehalte van bdmstudios.

In nog geen minuut had je het antwoord kunnen vinden ipv te gaan schreeuwen:

https://www.ziggo.nl/#klantenservice/internet/modem-aansluiten/wifispots/tabs/2/instellen/

Bedankt voor je reactie en link. Ik ga het inderdaad even aan Tess vragen hoe ik mijn wifi/router kan instellen om geen gebruik te maken van dit 'project'! Dank U!

Wellicht was het wel nog klantvriendelijker geweest van Ziggo, als zij ons voorafgaand aan het getoeter in de media, haar klanten een nette mailing had gestuurd per post/mail met een duidelijke uitleg en/of procedure, toch? Het is en blijft altijd een heel gezoek op de website.

Bij zo'n belangrijk project voor Ziggo mogen wij dat zeker van Ziggo verwachten!

En dat gratis bellen via de Hotspots? Ja, daar snap ik technisch ook niets van.....
Ik kan mij nog heel goed, uit een ver, ver verleden, die 'Kermit-de-Kikker' van KPN herinneren! Dat werkte ook voor geen ene Mhz.... ;-)

Maar goed, uiteraard wens ik iedereen succes en plezier met HotSpots van Ziggo.

Groet,

NUFF SAID!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk is de crisis in de fotografie-branch gauw voorbij en heeft meneer Said weer werk, wordt dit forum hopelijk niet meer vervuild met onzinnige threads.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan