• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik wil af van onze grijze Thomson mediabox!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ktullemans
  • Startdatum Startdatum
K

ktullemans

Hallo,
Wij hebben nog altijd zo'n lelijk oude grijze mediabox van Thomson die iedere keer vast loopt, stroom verbruikt als een kachel en erg veel herrie maakt... Dat ding verbruikt gewoon 25 watt in standby!

Kortom wij willen er van af.
Hebben al minimaal 8 nieuwe/ merendeel tweedehandse gehad maar na ieder half jaar is het weer zo ver..
Het is zelf zo ver dat we ons contract gaan opzeggen als we niet snel een fatsoenlijke krijgen.
En dan wordt je aan de telefoon gewoon afgezeikt met: ja dan zeg je toch op?
Dat is toch geen oplossing!
Wij willen gewoon de Thomson DVR (DCI6221UPC), deze kan op eco mode en is een stuk stabieler..

Heeft er iemand een idee hoe ik aan zo'n mediabox kom?
Want bij de klantenservice kunnen ze me niet helpen.. ze kunnen gewoon niet kiezen tussen een mediabox. Op een email reageren ze niet en de twitter functie is al helemaal achterlijk.
Of zou ik hem misschien kunnen ruilen bij een upc winkel?
 
2de mediabox aanvragen, na een maand opzeggen, regelen met klantenservice dat je box 1 terugstuurd en niet box 2.
 
Terug
Bovenaan