• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik weet het niet meer met de beloftes van UPC

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ASS-Ware
  • Startdatum Startdatum
A

ASS-Ware

Op donderdag 04-09-2008 13:53 kreeg ik na het melden van een probleem de volgende mail van UPC :

U geeft aan een bestelde film niet af te kunnen kijken in verband met een softwareupgrade. Om deze reden heb ik u drie gratis films gegeven en mag u drie films naar keuze bestellen. Deze films worden dan ook absoluut niet in rekening gebracht. Met deze oplossing kunt u dus uw bestelde film opnieuw bestellen en alsnog af kijken.

Vervolgens kreeg ik van de week een faktuur, nummer 141938478-00, waarop 2 bestelde films zijn berekend, dus de onlangs bestelde 3e film zal ook wel berekend worden.

Hoe zit dit ?

Ik meld dit voor de 3e keer.
Op de eerste keer (dinsdag 14-10-2008) heb ik geen reactie mogen ontvangen.

Op de tweede keer (donderdag 16-10-2008) kreeg ik op 20 oktober 2008 een mail met de text :
Naar aanleiding van uw bericht hebben wij geprobeerd telefonisch contact met u te leggen, wat helaas niet gelukt is. Wij verzoeken u daarom vriendelijk telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk.

Raar, want het enige nummer wat UPC van mij heeft is een mobiel nummer en ik heb geen gesprek gemist.

Op 20 oktober heb ik dan maar gebeld en ben doorverbonden met de financiële administratie en daar werd mij verteld dat ik niet de nieuwste films had mogen bestellen, want die krijg ik niet gratis en men kon de e-mail niet vinden.
Vreemd, want in de mail staat "films naar keuze".
Ik heb dus wederom een half uur aan de lijn gehangen en niets bereikt.

Ik heb 2 boxen gehad die om de haverklap gingen updaten en herstarten, films kan ik soms dus niet af kijken, ik kan niet meer dan 23 uur opnemen ipv de beloofde 65 uur in perfecte kwaliteit, de informatie van de guide klopt vaak niet, tijdens het scrollen door de guide springt de mediabox geregeld terug naar de uitzending, beloftes worden niet nagekomen, bellen lost niets op en kost me handenvol geld en er worden zelfs onwaarheden gemaild.

Ik ben het zo vreselijk zat

Wat kan ik nou nog doen ?
Wie helpt ?
 
Dit is zeker raar ;)

Ben alleen wel wat van UPC gewend tegenwoordig.

Misschien weten andere meer raad eventjes afwachtte dus.
 
knuffa zei:
Misschien contact opnemen met een webcare medewerker? Standaard antwoord maar wel zo efficient. ;)
Wat is een webcare medewerker ?
 
Ik zie dat een van mijn collega's een aanbod heeft gedaan ter compensatie van de gefactureerde films en het ervaren ongemak.

Mijn excuses voor het feit dat je een aantal keer melding hebt moeten maken alvorens de klacht werd opgelost.
 
Wassily-UPC zei:
Ik zie dat een van mijn collega's een aanbod heeft gedaan ter compensatie van de gefactureerde films en het ervaren ongemak.

Mijn excuses voor het feit dat je een aantal keer melding hebt moeten maken alvorens de klacht werd opgelost.
Klopt, ik mag 2 maanden gebruik maken van Film1.
Thnx.
 
knuffa zei:
https://ziggoforum.nl/topics/17317/
Hmm, ik heb een bericht geplaatst voor Nesta-UPC, maar hij reageert niet.
Is hij op vakantie ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan