A
asserboy
Ik heb sinds kort office 2007 aangeschaft.
Als ik start met installeren krijg ik na een aantal minuten dat er een fout tijdens de installatie is en de installatie wordt afgebroken.
Wel vreemd, de vorige versie werkt gewoon naar behoren.
Wat kan ik doen, en kan dit ergens aan liggen?
Als ik een los produkt wil installeren krijg ik fout 1713, maar heb geen idee wat ik daarmee kan.
Heeft iemand een oplossing??
Alvast bedankt.
Als ik start met installeren krijg ik na een aantal minuten dat er een fout tijdens de installatie is en de installatie wordt afgebroken.
Wel vreemd, de vorige versie werkt gewoon naar behoren.
Wat kan ik doen, en kan dit ergens aan liggen?
Als ik een los produkt wil installeren krijg ik fout 1713, maar heb geen idee wat ik daarmee kan.
Heeft iemand een oplossing??
Alvast bedankt.