• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik krijg mijn LG40UB800 niet aan de gang met CI+ 1.3 Quantis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ziggoemile

Ik krijg mijn LG40UB800 sw 3.02.21 niet aan de gang met CI+ 1.3 Quantis.
Smart card wordt niet gezien.
Maar de CI+ 1.3 Quantis werkt wel op een LG32LE5300 Daar wordt de SmartCard wel gezien.
Software update op de CI+ is wel goed gegaan.
SDK R54192 Boot R42857 Download ID 6 Product ID FE 02 00080055.
Geen update voor de LG40UB800 kunnen vinden 22/10/2014
 
Laatst bewerkt door een moderator:
CI+ 1.3 Quantis:

Ziggoemile:

Volgens mij is dit model (nog) niet gecertificeerd door Ziggo.
 
Responce van LG 24-10-2014
"
Geachte XYZ, Hartelijk bedankt voor uw email omtrent het gebruik van een CI+ module op uw LG 40UB800. Het is vervelend te vernemen dat de CI+ module niet werkt. Voor dit model is door Ziggo geen certificatie afgegeven voor de CI+ module. dit hebben wij via de website van ziggo voor u nagekeken. Helaas kunt u bij deze televisie geen gebruik maken van de CI+ module om televisie te kijken. U kunt wel via mediabox of kabel televisie blijven kijken. Ik wens u nog veel plezier van uw LG product. Met vriendelijke groet, XXX Customer Service Representative LG Electronics Benelux

Zullen we er maar van uit gaan dat het Nog niet werkt wachtend op een software update. :?
 
Responce van LG 24-10-2014
Zullen we er maar van uit gaan dat het Nog niet werkt wachtend op een software update. :?
Dat is nog maar af te wachten.
Je kunt beter een Alphacrypt module op de kop tikken. Grote kans dat de tv dan wel werkt.
 
Dat is nog maar af te wachten.
Je kunt beter een Alphacrypt module op de kop tikken. Grote kans dat de tv dan wel werkt.

Ik denk niet dat een CI module in een CI+ slot gaat werken........
 
LG40UB800V-ZA sw 4.02.00 niet aan de gang met CI+ 1.3 Quantis. Smart card wordt niet

na wat updates op de TV 4.02.00 werkt het nog niet.
Hier de response van LG

Geachte Bedankt voor uw email. Wat vervelend dat u problemen heeft met de CI+ module. Zojuist heb ik met de technisce afdeling uw situatie besproken en zij gaven aan dat het niet aan de tv ligt, dit omdat de foutcode begint met een "E" en dat betekend dat het van de provider komt. Het zou dus kunnen zijn dat u een veroudere smartcard heeft, u zou dus uw provider kunnen vragen of u een nieuwe kunt ontvangen. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, XYZ Customer Service Representative LG Electronics Benelux

Ik vraag me dus af zijn er verschillende type smartcards en hoe herken in deze ?
 
Ik ben er uit.

En wat blijkt nu de oplossing te zijn voor mijn probleem.
De CI+ module weer terug te zetten naar fabriek instellingen
Dit is dus niet het zelfde als de TV terug te zetten naar fabriek instellingen
 
En wat blijkt nu de oplossing te zijn voor mijn probleem.
De CI+ module weer terug te zetten naar fabriek instellingen
Dit is dus niet het zelfde als de TV terug te zetten naar fabriek instellingen

wat heb je precies van melding ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan