Hallo,
Sinds een paar dagen kan ik niet meer opnemen......ik heb al 2 keer gebeld met Ziggo en 1 keer is het cisco kastje van afstand geresset, 2de keer hebben ze nog iets gedaan.....toen lukte het nog niet, bij de 3de keer werd mij verteld om de harde schijf te wissen in de hoop dat het dan wel zou lukken......maar helaas, nog steeds niet.......bij de laatste keer dat ik belde werd mij verteld dat als het na het wissen van de harde schijf nog niet lukt dat ik dan het kastje moet laten uitlezen bij een specialist bij mij in de buurt, ik heb er geen garantie meer op dus ik moet nu zelf kijken of het te maken valt.
Heeft iemand anders hier misschien een andere oplossing of heeft hier ook ervaring mee gehad
Ik hoor graag van jullie
Groet,
Dennis
Sinds een paar dagen kan ik niet meer opnemen......ik heb al 2 keer gebeld met Ziggo en 1 keer is het cisco kastje van afstand geresset, 2de keer hebben ze nog iets gedaan.....toen lukte het nog niet, bij de 3de keer werd mij verteld om de harde schijf te wissen in de hoop dat het dan wel zou lukken......maar helaas, nog steeds niet.......bij de laatste keer dat ik belde werd mij verteld dat als het na het wissen van de harde schijf nog niet lukt dat ik dan het kastje moet laten uitlezen bij een specialist bij mij in de buurt, ik heb er geen garantie meer op dus ik moet nu zelf kijken of het te maken valt.
Heeft iemand anders hier misschien een andere oplossing of heeft hier ook ervaring mee gehad

Ik hoor graag van jullie
Groet,
Dennis