• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik kan niet meer opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dendy73

Hallo,

Sinds een paar dagen kan ik niet meer opnemen......ik heb al 2 keer gebeld met Ziggo en 1 keer is het cisco kastje van afstand geresset, 2de keer hebben ze nog iets gedaan.....toen lukte het nog niet, bij de 3de keer werd mij verteld om de harde schijf te wissen in de hoop dat het dan wel zou lukken......maar helaas, nog steeds niet.......bij de laatste keer dat ik belde werd mij verteld dat als het na het wissen van de harde schijf nog niet lukt dat ik dan het kastje moet laten uitlezen bij een specialist bij mij in de buurt, ik heb er geen garantie meer op dus ik moet nu zelf kijken of het te maken valt.
Heeft iemand anders hier misschien een andere oplossing of heeft hier ook ervaring mee gehad ???

Ik hoor graag van jullie

Groet,

Dennis
 
is er bepaalde foutmelding of zo?? wat gebeurt er als je probeert te opnemen? Of timeropname in te stellen?
 
Nee hoor, krijg helemaal geen melding, niks.....hij neemt niks meer op, niet met direct opnemen, of als ik het instel.......heb weer met ziggo gebeld en het schijnt de harde schijf te zijn, helaas heb ik geen garantie meer, dus ik zal een nieuwe moeten aanschaffen, nog geen 3 jaar oud, evt. reparatiekosten zijn net zo duur of misschien duurder dan een nieuwe ontvanger !
 
Hey pvd,

Dat klinkt idd niet zo gek....ik weet alleen niet waar je zo een nieuwe harde schijf kan kopen......, maar ik ga dat eens navragen....en eerst goed kijken welke stkkertje er bedoeld worden, ben niet zo technisch....en weet ook niet wat er bedoeld wordt met de benamingen....maar ik ga mn best doen....dank je voor je reactie !

Groet,

Den
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan