• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ik kan niet in mijn accountbeheer komen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter esmeralda
  • Startdatum Startdatum
E

esmeralda

Ik kan niet in mijn accountbeheer komen.
Raar maar waar.. Email kon ik nog wel lezen, wachtwoord ken ik nog wel maar geeft hij aan dat het niet het goede wachtwoord is
Upc helpdesk gebeld, wachtwoord veranderd naar het wachtwoord wat op mijn contract stond, Email eerst geprobeerd (werkte toen natuurlijk niet) daar wachtwoord naar het wachtwoord van mijn contract veranderd, Email werkte weer :D

op goed geluk naar accountbeheer proberen in te loggen met de combinatie sid/wachtwoord
lukte niet, toen met gebruikersnaam/wachtwoord werkte ook niet, ww opnieuw via mail laten komen, kreeg netjes een mail met daarin idd het wachtwoord wat op het contract staat, wie weet wat nu ::) ::)
 
niemand die me kan helpen of antwoord kan geven :-\
 
Esmeralda,

Stuur eens een pm naar een upc medewereker hier op dit forum, bijvoorbeeld naar Charlie-UPC dan wil het nog wel eens snel opgelost zijn!!!

;)
 
Nou esmeralda, ik heb hetzelfde probleem. Kan zelfs van mijn hoofd email adres de mail thuis niet ontvangen. Webmail doet ook vreemd. Enige manier is via mijnupc.nl inloggen, de koppeling gemaakt met mijn email (is een optie als je het nog niet gedaan hebt), dan pas kan ik mijn email adress checken.

Zal ook een PM sturen naar de UPC mensen hier.
 
Nadat ik mijnupc had geactiveerd, kwam ik ook niet meer bij m'n e-mail. Het bleek dat het wachtwoord dat je bij mijnupc kiest, ook gelijk het nieuwe wachtwoord is voor je email. Misschien een oplossing?
 
Kerstmis zei:
Nadat ik mijnupc had geactiveerd, kwam ik ook niet meer bij m'n e-mail. Het bleek dat het wachtwoord dat je bij mijnupc kiest, ook gelijk het nieuwe wachtwoord is voor je email. Misschien een oplossing?

Daar kwam ik ook al achter ja.. Strange?!?!?!?!?! Maar bedankt voor je responce.
 
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.
Ik ben overgestapt van light naar power met telefonie pakket.
Toen ik in accountbeheer wat zaken wilde controleren bleek dat ik er niet meer in kon, meteen UPC gebeld: "Geen probleem meneer, ik reset Uw account even en dan kunt U met uw SID code en wachtwoord uit de brief weer inloggen, daaag".
Vol goede moed probeerde ik met de gegevens uit de brief in te loggen... Noope ook kon ik mijn mail niet meer ophalen maar dat was op te lossen door in outlook mijn wachtwoord van de brief te gebruiken.
Opnieuw UPC gebeld: "Sorry meneer maar er zijn op dit moment problemen om op accountbeheer in te loggen, daaag"
Goed dit was 3 weken geleden en tot op heden kan ik nog steeds niet in accountbeheer inloggen, ik krijg elke keer een foutmelding en een berichtje dat ik UPC moet bellen.......
Dus nog maar eens gebeld maar het antwoord was hetzelfde maar het bleek dat ik ook niet op mijnupc kon inloggen:"U hebt tijdens de registratie bij mijnupc opgegeven dat u mijnupc niet wilde koppelen aan uw bestaande email adres en nu kan dat niet meer gewijzigd worden!"
Dus ik heb nu telefoon en internet maar ik kan bij UPC nergens meer inloggen.
Iemand een idee???

Ik had trouwens bij het registreren van mijnupc hetzelfde wachtwoord gebruikt!!

Ik ga vanavond maar weer eens bellen.... :'(

UPDATE
Ok, vanavond om 19:00 gebeld en rond 19:15 contact met een zekere Angela M***ens, ze klonk nog fris en ze zou het uitzoeken... +- 5 minuten in de wacht... "Het lukt mij hier ook niet, wat is uw usernaam en wachtwoord voor mijnupc?", goed tegen beter weten in mijn gegevens gegeven, ze zou het even nakijken en uitproberen met een andere collega... +-7minuten in de wacht... "bedankt voor het wachten, wij hebben uw wachtwoord aangepast maar we kunnen er nog steeds niet in"
Ik gelijk m'n email checken maar deze deed het niet meer "wij hebben uw wachtwoord veranderd in *******, maar het lukt nu niet, ik ga het met een andere collega uitzoeken enik bel u dan terug, Goed?"
Tsja jullie raden het al, niemand heeft me gebeld, kan nu helemaal nergens meer inloggen bij UPC en ik las net dat niemand(?) meer e-mail heeft? Ik hoop niet dat het komt omdat ze proberen mij weer ingelogd te krijgen (gezien de werkwijze bij UPC is die kans heeeeel klein ;) )

Ga morgen op het werk weer bellen en dan eens een keer goed godveren, vraag me af hoelang het duurd voordat mijn telefoon eruit ligt, kan ik ook niet klagen..........
 
Hoi iedereen hier..

Misschien staat het al ergens maar bij Chello hebben ze gruwlijke problemen.
E-mail werkt ook niet meer...
Ik heb gebeld met de servicdesk, die mij vertelden dat dit enkele dagen zou duren...een melding van mij storing kon ook niet worden aangemaakt..
Vreemd dat bij actuele storingen niets vermeld staat...

Waarschijnlijk weer een actie om alle klanten geld af te troggelen...

Gegroet,
 
Terug
Bovenaan