• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik kan mijn website niet meer uploaden???

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jumping Jack
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jumping Jack

Ik beheer al enkele jaren de site www.members.home.nl/jackmary (een site over een voetbalelftal).
Nu kan ik sinds 9 december niet meer uploaden.
Ik doe dit altijd probleemloos via Filezilla.
Ik kan wel inloggen en zo maar bij het uploaden verandert het oude bestandje in 0 kb.......??
Dus een blanco pagina.
Ik heb al verschillende keren gebeld en gemaild met Ziggo, maar ik word telkens in de wacht gezet, waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet weten!
Wie kan mij helpen want ik kan zo de wedstrijdverslagen ed. niet meer bijwerken?
 
Ik beheer al enkele jaren de site www.members.home.nl/jackmary (een site over een voetbalelftal).
Nu kan ik sinds 9 december niet meer uploaden.
Ik doe dit altijd probleemloos via Filezilla.
Ik kan wel inloggen en zo maar bij het uploaden verandert het oude bestandje in 0 kb.......??
Dus een blanco pagina.
Ik heb al verschillende keren gebeld en gemaild met Ziggo, maar ik word telkens in de wacht gezet, waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet weten!
Wie kan mij helpen want ik kan zo de wedstrijdverslagen ed. niet meer bijwerken?


Je moet als host homedrive.ziggo.nl gebruiken. Inloggen met het volledige E mailadres. dus met [email protected]. Het wachtwoord moet voldoen aan aan de volgende voorwaarden:
  1. Minimaal 8, maximaal 12 karakters
  2. Minimaal 2 letters
  3. Minimaal 2 cijfers
  4. Minimaal 1 leesteken
en dat ging bij mij dus fout, want ik had bij athome destijds geen leesteken in mijn wachtwoord !
 
Hallo Menno,

Dat heb ik ook gedaan, en werkt ook goed, maar bij het uploaden verandert ie het nieuwe bestand in 0 kb.....???
 
Hallo Menno,

Dat heb ik ook gedaan, en werkt ook goed, maar bij het uploaden verandert ie het nieuwe bestand in 0 kb.....???
Ik gebruik zelf FireFtp (via Firefox) en dat bevalt mij uitstekend. Hier gaat uploaden wel goed. Heb je index.html wel als basisbestand ?
Ook een mogelijkheid is de webspace via de instellingen van je E mail te deactiveren en daarna te heractiveren.
 
Hoe kan ik dat zien dat index.html het basisbestand is?
En hoe kan ik mijn e-mailadres de-en weer activeren?
 
Simpel, het bestand met de eerste (start pagina of home pagina) van je site moet index.html heten.

Je web space kun je aan- en uitzetten in Mijn Ziggo via de ziggo site.

Heb je al eens naar de log berichten gekeken als je een bestand upload? Het is best vreemd dat je blijkbaar wel kunt inloggen en uploaden, maar het wegschrijven of afsluiten van de bestanden gaat dan fout. Als het "ineens" fout gaat, terwijl dit vroegâh altijd wel heeft gewerkt kan te maken hebben met de web space migratie van de oude web spaces naar ziggo space.
Het kan dus ook best een rechten kwestie zijn op de directories van je web space. In dat geval kan alleen ziggo dat oplossen.

Iets om te proberen:

  1. log in met FileZilla
  2. Als je bent ingelogged klik eens met de rechtermuis aan de 'ziggo' kant en kies 'create directory' (ik gebruik de Engelse versie, dus hoe dit commando in het NL heet kan ik ff niet zeggen, 'Map Aanmaken' o.i.d.?)
  3. Kijk of die nieuwe map inderdaad is aangemaakt, zo niet dan heb je onvoldoende rechten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uploads die als 0 kB bestanden eindigen, klinken als een te volle webspace. Zijn er nog oude bestanden op je webspace die eraf kunnen? Gooi deze eraf, en probeer nog eens te uploaden. Als het nu wel lukt, was je webspace vol.

Helaas is er nergens gemakkelijk na te kijken hoe vol je webspace nu is.
 
Hallo, hier ben ik weer, ondertussen heb ik verschillende dingen geprobeerd;
voor Dingetje: index.html is idd.het basisbestand. een nieuwe map aanmaken lukt niet, dan krijg ik de volgende foutcode:

Status: Mappenlijst succesvol ontvangen
Status: Map '/Nieuwe map' aanmaken...
Commando: MKD Nieuwe map
Antwoord: 550 Can't create directory: Disk quota exceeded
Commando: MKD /Nieuwe map
Antwoord: 550 Can't create directory: Disk quota exceeded

Ook heb ik geprobeerd een nieuw aangemaakte map te uploaden, dit wordt niet uitgevoerd, dan krijg ik bij filezilla de volgende foutcode:

Commando: STOR wedstrijdverslagen1.html
Antwoord: 553-Can't open that file: Disk quota exceeded
Antwoord: 553 Rename/move failure: No such file or directory
Fout: Fatale fout

voor tesseract: beide geprobeerd, maakt geen verschil.

voor tja: er staat maar 6.77 mb op.

Wie weet raad???
 
Maak eens een ziggo mail adres en daarna webspace aan, het kan goed zijn dat je dan de meerdere mB's al wel beschikbaar hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan