W
WimVriend
Beste mensen,
Ik ben al jarenlang een tevreden Multikabel klant.
Als ik alle door mij gelezen negatieve reacties over @Home en Casema nog eens voor de geest haal, dan snappen jullie wel dat ik absoluut niet blij ben met deze combinatie. Noodgedwongen en eigenlijk te belachelijk voor woorden zal ik de prestaties van deze fusie nauwgezet gaan volgen, en als het minder wordt als bij Multikabel zal helaas de schaar erin gaan. Te zot voor woorden dat er telecom bedrijven bestaan die mensen angst aanjagen.
Wim
Ik ben al jarenlang een tevreden Multikabel klant.
Als ik alle door mij gelezen negatieve reacties over @Home en Casema nog eens voor de geest haal, dan snappen jullie wel dat ik absoluut niet blij ben met deze combinatie. Noodgedwongen en eigenlijk te belachelijk voor woorden zal ik de prestaties van deze fusie nauwgezet gaan volgen, en als het minder wordt als bij Multikabel zal helaas de schaar erin gaan. Te zot voor woorden dat er telecom bedrijven bestaan die mensen angst aanjagen.
Wim

