• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ik heb sinds 22 september geen telefoon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joostb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joostb

Sinds 22 september heb ik al geen telefoon, zelfs geen kiestoon en de helpdesk van Ziggo blijft maar volhouden dat het probleem bij ons ligt. Van: "ik kan zien dat het signaal tot uw woning goed is" tot "waarschijnlijk wordt de boel gestoord door een nieuwe digitenne mast van KPN" tot "u bent de enige met dit vreemde probleem, alles zou gewoon moeten werken". Ze hebben me al zo gek gekregen dat ik overal nieuwe kabels voor heb gekocht, probleem blijft bestaan. Nu na een maand begin ik er toch echt wel flauw van te worden, zeker nu blijkt dat ik zeker niet de enige ben in Nieuw-Buinen en dat iedereen gewoon maar aan het lijntje gehouden wordt!! Ook tv storingen, wegvallen van RTL8 en de regionalen zenders en diverse extra pakketten, kindertv en discoveryzenders (geen signaal) ligt aan ons volgens de helpdesk. OP klachtenmails en brieven wordt niet gereageerd. Kortom, wat zijn it voor prutsers!!
 
Ik heb u een PB gestuurd


Sinds 22 september heb ik al geen telefoon, zelfs geen kiestoon en de helpdesk van Ziggo blijft maar volhouden dat het probleem bij ons ligt. Van: "ik kan zien dat het signaal tot uw woning goed is" tot "waarschijnlijk wordt de boel gestoord door een nieuwe digitenne mast van KPN" tot "u bent de enige met dit vreemde probleem, alles zou gewoon moeten werken". Ze hebben me al zo gek gekregen dat ik overal nieuwe kabels voor heb gekocht, probleem blijft bestaan. Nu na een maand begin ik er toch echt wel flauw van te worden, zeker nu blijkt dat ik zeker niet de enige ben in Nieuw-Buinen en dat iedereen gewoon maar aan het lijntje gehouden wordt!! Ook tv storingen, wegvallen van RTL8 en de regionalen zenders en diverse extra pakketten, kindertv en discoveryzenders (geen signaal) ligt aan ons volgens de helpdesk. OP klachtenmails en brieven wordt niet gereageerd. Kortom, wat zijn it voor prutsers!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan