C
crispy
Vanaf het moment dat Telekabel in A'doorn te verkrijgen was ben ik ongeveer lid (duurde wat langer als gepland omdat ze mijn aanvraag kwijt waren!!)
Maar in 1997/1998 kreeg ik dan internetten via de Kabel.
Ik heb nooit, eerlijk waar, problemen gehad met internetten via de kabel.
Wel eens een storing (9 van de 10 keer door mijzelf veroorzaakt, stekkertjes verkeerd om aan een kabel geknipt, routertje dat verkeerde MAC-adressen doorgaf, etc.)
Jaren lang heb ik de klachten die mensen hadden verwezen naar fabeltjes land, tot nu.
Ik wil iets heel eenvoudigs, een nieuw e-mail adres.
De reden hiervan is dat ik dagelijks 20 tot 40 spamberichten krijg, waar ik eerst best lacherig over deed, maar nu lichterlijk door geirriteerd word.
Bij UPC is dit doodzonde nummer een.
De reactie van UPC was de volgende:
Ik ging hiermee niet accoord en bedacht een oplossing toen ik in gesprek was met een UPC-knakker.
Ik: "Als ik nou mijn Chello-abonnement opzeg dan komt mijn e-mail adres te vervallen."
UPC: "Dat klopt"
Ik: "Als ik dan een nieuw Chello-abonnement aanvraag en deze laat in gaan op de dag dat de oude vervalt, dan krijg ik een nieuw e-mailadres."
UPC: "Dat klopt."
Ik: "Beetje omslachtig vind u niet ?"
UPC: "Ja, maar zo werkt het nu eenmaal."
Ik: "Ben ik niet zo blij mee, ik krijg dan wel een maand gratis, ed."
UPC: "Maar meneer wat voor een modem heeft u nu?"
Ik: "Terayon"
UPC: "Dan gaat u er wel op vooruit, qua snelheid."
Ik was met stomheid geslagen.
Ik zeg idd. mijn UPC abonnementen op (telefonie en chello) en ga lekker via ADSL het internet op.
Heb een leuke provider gevonden, kost iets meer, maar heb dan altijd nog 4x de snelheid van (het nieuwe) Chello classic voor 15,= meer dan de kosten van het classic-abonnement.
Maar in 1997/1998 kreeg ik dan internetten via de Kabel.
Ik heb nooit, eerlijk waar, problemen gehad met internetten via de kabel.
Wel eens een storing (9 van de 10 keer door mijzelf veroorzaakt, stekkertjes verkeerd om aan een kabel geknipt, routertje dat verkeerde MAC-adressen doorgaf, etc.)
Jaren lang heb ik de klachten die mensen hadden verwezen naar fabeltjes land, tot nu.
Ik wil iets heel eenvoudigs, een nieuw e-mail adres.
De reden hiervan is dat ik dagelijks 20 tot 40 spamberichten krijg, waar ik eerst best lacherig over deed, maar nu lichterlijk door geirriteerd word.
Bij UPC is dit doodzonde nummer een.
De reactie van UPC was de volgende:
"Het ontvangen van Spam is voor ons geen aanleiding om een mailadres te veranderen. De reden hiervoor is dat U als klant zelf verantwoordelijk bent voor uw mailaccount. Daarnaast is het voor ons (chello) geen doen om bij iedereen die spam ontvangt het mailadres te gaan veranderen. Aangezien wij heel veel klanten hebben en wij dagelijks velen van deze verzoeken binnen krijgen is hier niet aan te beginnen.
Het enige wat wij klanten kunnen aanraden te doen is een spamfilter te installeren op de pc, U zoveel mogelijk proberen af te melden bij de verzenders, en er voor te zorgen dat uw emailadres niet in de openbaarheid komen (hierbij kunt u denken aan het vermelden van uw emailadres bij nieuwsservers, waardoor veel spamproblemen ontstaan)"
Ik ging hiermee niet accoord en bedacht een oplossing toen ik in gesprek was met een UPC-knakker.
Ik: "Als ik nou mijn Chello-abonnement opzeg dan komt mijn e-mail adres te vervallen."
UPC: "Dat klopt"
Ik: "Als ik dan een nieuw Chello-abonnement aanvraag en deze laat in gaan op de dag dat de oude vervalt, dan krijg ik een nieuw e-mailadres."
UPC: "Dat klopt."
Ik: "Beetje omslachtig vind u niet ?"
UPC: "Ja, maar zo werkt het nu eenmaal."
Ik: "Ben ik niet zo blij mee, ik krijg dan wel een maand gratis, ed."
UPC: "Maar meneer wat voor een modem heeft u nu?"
Ik: "Terayon"
UPC: "Dan gaat u er wel op vooruit, qua snelheid."
Ik was met stomheid geslagen.
Ik zeg idd. mijn UPC abonnementen op (telefonie en chello) en ga lekker via ADSL het internet op.
Heb een leuke provider gevonden, kost iets meer, maar heb dan altijd nog 4x de snelheid van (het nieuwe) Chello classic voor 15,= meer dan de kosten van het classic-abonnement.