B
Beyonce
Het begon een week of 3 geleden , ik werd opgebeld door UPC met de vraag of ik tevreden was met Chello, en idd dat was ik ook.Zeer tevreden zelfs! Nooit geen problemen met de internet verbinding en/of Email.
En of ik geintreseerd was in Digitale telefonie van UPC, nou dat wilde ik wel gezien de de goede ervaring van de afgelopen 2 jaar.
Dus ik krijg het nieuwe Arris Eurodocsis modem, met zowel Inet en digitale telefonie.Daar mee was mijn lot bezegeld.
Monteur komt , en installeerd het nieuwe modem en 2 nieuwe UPC kabel TV kastjes(UPC is tevens de kabel tv exploitant van Rotterdam)
Mn Email kon ik niet ophalen maar dit werd binnen 24 uur opgelost(wachtwoord wordt geweigerd)aldus de monteur.
S'avond's lekker TV kijken blijkt het ontzettend te sneeuwen (op de TV dan
) ook de TV op de slaapkamer zag er uit als een witte kerst.
De helpdesk gebeld ,en het lag aan de bekabeling volgens de medewerker en zou nieuwe dubbel geisioleerde Coax kabel krijgen.(moet het nog krijgen )
Afgelopen donderdagavond telefoon verbinding lag er uit en Internet had ik ook niet.
Gebeld voor de zoveelste keer met de helpdesk; nota bene met mn mobiele telefoon, maar alles zou z.s.m veholpen worden.
Vrijdag middag 12.00 uur deed alles het weer.
Regelmatig doe ik de snelheids testten via de bekende site's en kom tot de conclusie dat deze behoorlijk naar beneden is gegaan, ik zat nml. rond de 300 kb/s en mag nu blij zijn dat ik de 120 kb/s haal :'( en dat met een Kwello Classic abbo.
En dit is voormij echt de spreekwoordelijke druppel
Conclusie na het nieuwe modem is ; ik kan nog steeds geen Email ontvangen ( wel verzenden)
, het sneeuwt nog steeds op de TV's ,en de snelheid is bedroevend laag.
De boel opzeggen zou je dan zeggen , dat kan in ieder geval wel met de Digitale Telefonie en als ik wil overstappen naar ADSL moet ik weer aansluitkosten betalen voor de (analoge) telefoon.
En een andere kabelexploitant is er in Rotterdam niet. Ik zit in postcode 3068 .
Hoe zo gevangen in de monopolie postitie van UPC ? :'(
En of ik geintreseerd was in Digitale telefonie van UPC, nou dat wilde ik wel gezien de de goede ervaring van de afgelopen 2 jaar.
Dus ik krijg het nieuwe Arris Eurodocsis modem, met zowel Inet en digitale telefonie.Daar mee was mijn lot bezegeld.
Monteur komt , en installeerd het nieuwe modem en 2 nieuwe UPC kabel TV kastjes(UPC is tevens de kabel tv exploitant van Rotterdam)
Mn Email kon ik niet ophalen maar dit werd binnen 24 uur opgelost(wachtwoord wordt geweigerd)aldus de monteur.
S'avond's lekker TV kijken blijkt het ontzettend te sneeuwen (op de TV dan

De helpdesk gebeld ,en het lag aan de bekabeling volgens de medewerker en zou nieuwe dubbel geisioleerde Coax kabel krijgen.(moet het nog krijgen )
Afgelopen donderdagavond telefoon verbinding lag er uit en Internet had ik ook niet.

Gebeld voor de zoveelste keer met de helpdesk; nota bene met mn mobiele telefoon, maar alles zou z.s.m veholpen worden.
Vrijdag middag 12.00 uur deed alles het weer.
Regelmatig doe ik de snelheids testten via de bekende site's en kom tot de conclusie dat deze behoorlijk naar beneden is gegaan, ik zat nml. rond de 300 kb/s en mag nu blij zijn dat ik de 120 kb/s haal :'( en dat met een Kwello Classic abbo.
En dit is voormij echt de spreekwoordelijke druppel

Conclusie na het nieuwe modem is ; ik kan nog steeds geen Email ontvangen ( wel verzenden)
, het sneeuwt nog steeds op de TV's ,en de snelheid is bedroevend laag.
De boel opzeggen zou je dan zeggen , dat kan in ieder geval wel met de Digitale Telefonie en als ik wil overstappen naar ADSL moet ik weer aansluitkosten betalen voor de (analoge) telefoon.
En een andere kabelexploitant is er in Rotterdam niet. Ik zit in postcode 3068 .
Hoe zo gevangen in de monopolie postitie van UPC ? :'(