M
magnepan
beste dames en heren ik heb een probleem die wel op te lossen is maar niet mijn voorkeur heeft.
als ik de tv bij instellingen bij het upc kastje op AUTO zet en ik wil van kanaal wisselen krijg ik het beeld 1seconde te zien dan wordt het beeld gelijk zwart met een plopgeluid het duurt dan ongeveer 2 seconde voordat het beeld er is.
dat gebeurt niet bij alle kanalen maar het is wel veel zeer vervelend.
als ik het upc kastje op 1080i zet heb ik het probleem niet.
Philips / Pace HD DVR (DCR8111) is het kastje wat ik heb.
misschien dat andere er ook last van hebben?
mijn tv is een lg 47lm960v.
is er een verschil in de uitzending tussen auto en 1080i want dan laat ik de tv op 1080i staan.
alvast bedankt en vr gr
magnepan
als ik de tv bij instellingen bij het upc kastje op AUTO zet en ik wil van kanaal wisselen krijg ik het beeld 1seconde te zien dan wordt het beeld gelijk zwart met een plopgeluid het duurt dan ongeveer 2 seconde voordat het beeld er is.
dat gebeurt niet bij alle kanalen maar het is wel veel zeer vervelend.
als ik het upc kastje op 1080i zet heb ik het probleem niet.
Philips / Pace HD DVR (DCR8111) is het kastje wat ik heb.
misschien dat andere er ook last van hebben?
mijn tv is een lg 47lm960v.
is er een verschil in de uitzending tussen auto en 1080i want dan laat ik de tv op 1080i staan.
alvast bedankt en vr gr
magnepan

