S
Skope
Ik heb het abbonoment alles in 1 extra en zou dus 1.5 tot 2 mb/s moeten halen. Ik haal dus met nieuwsgroepen 600 kb/s.
Nu dacht ik dus het ligt aan Ziggo. Maar toen ben ik het bij mijn vaders huis gaan proberen (zelfde snelheid) en toen haalde ik ook maar 600 kb/s terwijl mijn pa gewoon 1.8 mb/s haalt. Waar ligt het nu aan? ik heb verschillende nieuwsgroep programma's gebruikt, nu gebruik ik newsleecher. Daar ligt het dus ook niet aan.
Ik internet gewoon via een lan kabel, geen wi-fi.
Heeft iemand dit probleem ook? Hoe kan ik dit oplossen?
Nu dacht ik dus het ligt aan Ziggo. Maar toen ben ik het bij mijn vaders huis gaan proberen (zelfde snelheid) en toen haalde ik ook maar 600 kb/s terwijl mijn pa gewoon 1.8 mb/s haalt. Waar ligt het nu aan? ik heb verschillende nieuwsgroep programma's gebruikt, nu gebruik ik newsleecher. Daar ligt het dus ook niet aan.
Ik internet gewoon via een lan kabel, geen wi-fi.
Heeft iemand dit probleem ook? Hoe kan ik dit oplossen?