- Berichten
- 1.525
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Lezers,
Goed omdat ik niet mee wilde gaan in de negatieve spriraal die Horizon is genaamd ben ik stil geweest rondom deze box.
Echter na vandaag heb ik het eigenlijk wel gehad. Voor de zoveelste keer is de TV gids gevuld t/m zo rond 20.00 uur., Bij het schakelen tussen de kanalen komt ook regelmatig weer foutcode 2010 terug, mer bladiebladiebla. Maar dan komt sinds kort er ook nog eens bij dat als je dan maar handmatig gaat opnemen, de zenders pas worden getoond vanaf Film 1, dus ned, 1, 2 en 3 en rtl en ga zo maar door worden niet eens getoond. Gevolg, geen expeditie poolcircel geen scheap, want die komen op NL 1 en NL 3.
Dan het geneuzel met dat piepje van de tel, dan het geluid wat je elke keer handmatig op dolby dient te zetten en zichzelf zomaar weer uitschakeld. Nee dit is vere van hetgeen wat ik er van had verwacht.
De laatste update heeft voor ons helemaal geen toegevoegde waarde gehad en een nieuwe
? 2014
Trage menu, die drama TV gids, pfpfpf
Sorry, ik lees elke dag alle berichten en had zoiets, komt wel goed schatje, maar nee dit gaat me nu te ver.
Dat signaal sterkte enz, verspringt ook maar van goed naar uitmuntend naar slecht.
Ga me verdiepen ik het glasvezel, niet dat dat alles is, maar het is wel tot in de meterkast aangelegd hier in Almere.
ps, ja bellen voor een monteur? ja vrienden het was goed er is niets veranderd, dus één conclusie, De box heeft een zeer goed signaal nodig wat stabiel is en dat is het nou juist, tekort signaal en niet stabiel.
Net gemeten via diagnostic, Signaal sterkte, net in het vakje Goed. Signaal Kwaliteit half Goed. Ach afgelopen vrijdag Sterkte bijna Uitmuntend en Kwaliteit Goed. Morgen?? ach misschien weer beide uitmuntend. Feit is en dat heb ik de afgelopen weken uitvoering getest, als de Sterkte en de Kwaliteit onder de helft van goed komen gaat de Horizon happeren.
Deze info is van iemand die er heel veel verstand van heeft en weet waar het over gaat aangaande de Horizon.
Gr, Rob
Goed omdat ik niet mee wilde gaan in de negatieve spriraal die Horizon is genaamd ben ik stil geweest rondom deze box.
Echter na vandaag heb ik het eigenlijk wel gehad. Voor de zoveelste keer is de TV gids gevuld t/m zo rond 20.00 uur., Bij het schakelen tussen de kanalen komt ook regelmatig weer foutcode 2010 terug, mer bladiebladiebla. Maar dan komt sinds kort er ook nog eens bij dat als je dan maar handmatig gaat opnemen, de zenders pas worden getoond vanaf Film 1, dus ned, 1, 2 en 3 en rtl en ga zo maar door worden niet eens getoond. Gevolg, geen expeditie poolcircel geen scheap, want die komen op NL 1 en NL 3.
Dan het geneuzel met dat piepje van de tel, dan het geluid wat je elke keer handmatig op dolby dient te zetten en zichzelf zomaar weer uitschakeld. Nee dit is vere van hetgeen wat ik er van had verwacht.
De laatste update heeft voor ons helemaal geen toegevoegde waarde gehad en een nieuwe
? 2014
Trage menu, die drama TV gids, pfpfpf
Sorry, ik lees elke dag alle berichten en had zoiets, komt wel goed schatje, maar nee dit gaat me nu te ver.
Dat signaal sterkte enz, verspringt ook maar van goed naar uitmuntend naar slecht.
Ga me verdiepen ik het glasvezel, niet dat dat alles is, maar het is wel tot in de meterkast aangelegd hier in Almere.
ps, ja bellen voor een monteur? ja vrienden het was goed er is niets veranderd, dus één conclusie, De box heeft een zeer goed signaal nodig wat stabiel is en dat is het nou juist, tekort signaal en niet stabiel.
Net gemeten via diagnostic, Signaal sterkte, net in het vakje Goed. Signaal Kwaliteit half Goed. Ach afgelopen vrijdag Sterkte bijna Uitmuntend en Kwaliteit Goed. Morgen?? ach misschien weer beide uitmuntend. Feit is en dat heb ik de afgelopen weken uitvoering getest, als de Sterkte en de Kwaliteit onder de helft van goed komen gaat de Horizon happeren.
Deze info is van iemand die er heel veel verstand van heeft en weet waar het over gaat aangaande de Horizon.
Gr, Rob