• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

"IK BIED DE HELFT...."

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dje
  • Startdatum Startdatum
D

Dje

Kan dat ook ff voor mijn huidige abbonement geregeld worden...

Verder ik denk echt dat de helpdesk medewerkers met kromme tenen in hun schoenen zitten dankzij deze reclame..
 
Ik schoot gelijk in de lach toen ik deze topic titel zag! :D :D
 
;D de helft qua snelheid....


NEDERLAND BEL MASSAAL ALS U UPC AFNEEMT 1200 EN ROEP

"IK BIED DE HELFT"
 
Wisten jullie het niet dan :P

HtbZE.png


credits: tweakers
 
Terug
Bovenaan