• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik ben tevreden over chello

Ik ook heb de helpdesk gebeld en ben van classic naar light gegaan was allemaal netjes binnen een aantal uur geregeld en heb ook al een bevestiging gekregen helemaal netjes!
 
Als de momenteel geteste lijnen vrij komen met die ZEER mooie cijfers van up/downstream's en het constant blijft en het zogenaamde namiddagknijpen ook verdwijnt NOU dan heb je hier een ZEER tevreden klant.  >:D
En uiteraard voor de minder bedeelde onder ons een wat uitgebreidere HD.  ;)

In den beginne dacht ik dromen zijn bedrog..maar zoals je ziet..zijn ze toch vanalles aan het doen om de klant toch een beetje tevreden te krijgen..

Dus nog even geduld.  ;D
 
Ik ben ook SOMS tevreden.

Als alle producten werkt hoor je mij te niet klagen.
Alleen als er iets misgaat, en afhankelijk bent van Klanteservice of de afdeling ANS... dan ben ik zeer ontevreden. Hoe vaak mij is belooft dat ik terug gebeld zal worden ......

Moet nu nog wachten op een supervisor van 3 maanden geleden...

Maar goed... Ik blijf hopen
 
Nu gelukkig wel weer, het was de laatste weken bagger qua snelheid.........klachten hebben blijkbaar geholpen
 
thamarty zei:
Ik ook heb de helpdesk gebeld en ben van classic naar light gegaan was allemaal netjes binnen een aantal uur geregeld en heb ook al een bevestiging gekregen helemaal netjes!

In een aantal uur zit je er nu voor een geheel jaar aan vast  ::)
 
Ik ben ook tevreden over Chello  :6

..sorry, ik heb gewoon geen problemen, maarja in de lichtstad heb je waarschijnlijk een streepje voor ofzo :P
 
Ik op zich ook, heb "bijna" NOOIT problemen met Chello. Laat de hogere snelheden maar komen, vooral de upload.
 
Terug
Bovenaan