Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ook heb de helpdesk gebeld en ben van classic naar light gegaan was allemaal netjes binnen een aantal uur geregeld en heb ook al een bevestiging gekregen helemaal netjes!
Als de momenteel geteste lijnen vrij komen met die ZEER mooie cijfers van up/downstream's en het constant blijft en het zogenaamde namiddagknijpen ook verdwijnt NOU dan heb je hier een ZEER tevreden klant.
En uiteraard voor de minder bedeelde onder ons een wat uitgebreidere HD.
In den beginne dacht ik dromen zijn bedrog..maar zoals je ziet..zijn ze toch vanalles aan het doen om de klant toch een beetje tevreden te krijgen..
Als alle producten werkt hoor je mij te niet klagen.
Alleen als er iets misgaat, en afhankelijk bent van Klanteservice of de afdeling ANS... dan ben ik zeer ontevreden. Hoe vaak mij is belooft dat ik terug gebeld zal worden ......
Moet nu nog wachten op een supervisor van 3 maanden geleden...
Ik ook heb de helpdesk gebeld en ben van classic naar light gegaan was allemaal netjes binnen een aantal uur geregeld en heb ook al een bevestiging gekregen helemaal netjes!