• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik ben het zo zat dat HORIZON

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hetallerbeste
  • Startdatum Startdatum
H

hetallerbeste

Ik wordt er zo ziek van. Wou wel dat ik nooit was ingegaan op de aanbieding.
Zucht!

Vandaag nog veel erger, blijkt dat het een landelijke storing is. Zet de horizon box uit en aan en nog steeds het zelfde resultaat. Daar gaat mijn voetbal avondje!
 

Bijlagen

  • DSC_0599.JPG
    DSC_0599.JPG
    3,9 MB · Weergaven: 135
Hier nog een. Verschrikkelijk zeg. Als het niet werkt, breng het dan gvd nog niet op de markt! Interface is niet handig, omslachtig, onoverzichtelijk, wifi sucks, horizon app werkt weer ns niet, problemen met opnemen (instellen). En klantenservice heeft t megadruk, duhh. Hier ook een diepe zuuuuuuucht....
 
het is bijna altijd met voetbal raak.
ik probeer het nogeens meer
blijf ook maar een pc die box
 
Ruilen? Voetbalwedstrijd ziet er puik uit... maar ik haat voetbal.
 
AlexAnderS zei:
Wees maar blij dat je niet kan kijken, Ajax staat al met 0-3 achter voor rust

De HB wist waarschijnlijk al hoe de wedstrijd zou lopen en heeft gewoon geprobeerd om ons een avond frustratie te besparen. ;D
 
Hehe lekker net de hb box afgekoppeld en weer in de mooie doos gedaan.
En met een heel goed gevoel weer het oude systeem aangesloten.
Nu alleen nog de hb box op de post en sturen naar upc

Voelt nu al goed

Grt jos
 
denk ook dat hoop mensen waaronder ik geen probleem heb met de box.ben sinds dit jaar bij upc.dus vraag me af die andere soort boxen geen probl is geweest
 
Ik heb (ook) nergens last van.

Herken ook niets in alle problemen.
 
Terug
Bovenaan