T
TheManMichiel
Met toch een beetje pijn heb ik vandaag besloten afscheid te nemen van Horizon.
Als een van de vroege vogels was ik blij met mijn box en nam de kinderziektes op de koop toe.
Maar helaas is na de twee grote updates mijn geduld op. De software werkt nog steeds niet goed, veel vertraging tussen knop indrukken en reactie van de box, regelmatig de box moeten herstarten, zenders die overgeslagen worden bij het zappen enz.
Jammer!
Nu weer terug naar de stabiele HD box met DVR (hoop ik).
Als een van de vroege vogels was ik blij met mijn box en nam de kinderziektes op de koop toe.
Maar helaas is na de twee grote updates mijn geduld op. De software werkt nog steeds niet goed, veel vertraging tussen knop indrukken en reactie van de box, regelmatig de box moeten herstarten, zenders die overgeslagen worden bij het zappen enz.
Jammer!
Nu weer terug naar de stabiele HD box met DVR (hoop ik).
