• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik ben er nu klaar mee

  • Onderwerp starter Onderwerp starter TheManMichiel
  • Startdatum Startdatum
T

TheManMichiel

Met toch een beetje pijn heb ik vandaag besloten afscheid te nemen van Horizon.
Als een van de vroege vogels was ik blij met mijn box en nam de kinderziektes op de koop toe.

Maar helaas is na de twee grote updates mijn geduld op. De software werkt nog steeds niet goed, veel vertraging tussen knop indrukken en reactie van de box, regelmatig de box moeten herstarten, zenders die overgeslagen worden bij het zappen enz.

Jammer!

Nu weer terug naar de stabiele HD box met DVR (hoop ik).
 
Ik denk dat het nooit goedkomt met de Horizon box.

Zolang het niet niet zo goed werkt als een ingebouwde digitale kabeltuner in je televisie, blijft het aanmodderen. Extra ervoor betalen is al helemaal niet realistisch voor zo'n dramabox !
 
Daarentegen blijft opnemen op een televisie nog behelpen met vaak maar 1 tuner.
 
Jammer dat het toch wisselend is met de Horizonbox.
Hier vrijwel geen problemen, enkel dingetje wat traag is, maar daar is mee te leven.
Gr,Rob
 
Bij mij ook nog steeds problemen met de Horizon.
De functies geluid, aan/uit, mute werken goed.
Maar de overige functies werken zeer traag.
Omruilen voor een andere mediabox, dus een ander pakket, ben bang dat ik mijn upload van internet kwijt raak.
 
Dan krijg je inderdaad de upload van het pakket waar je naar overstapt. Voor mij was dit van 10Mb naar 6Mb...
 
barrymossel zei:
Dan krijg je inderdaad de upload van het pakket waar je naar overstapt. Voor mij was dit van 10Mb naar 6Mb...

Sho what? Als hij dan beter internet en de rest heeft:-) wat moet je met zoveel snelheid?
 
yoi zei:
Sho what? Als hij dan beter internet en de rest heeft:-) wat moet je met zoveel snelheid?

Wat moet je met zoveel snelheid?
Dat mag toch iedereen voor zich uitmaken?
Ik heb nu ook 10Mb up en zou dat graag naar 20 of 50Mb willen zien gaan.
Zoveel mensen zoveel wensen maar projecteer niet jouw wens als heilig ;)
 
yoi zei:
Sho what? Als hij dan beter internet en de rest heeft:-) wat moet je met zoveel snelheid?
Hij is bang dat hij dan z'n upload kwijt is. Ik bevestig dat. Of dat erg is liet ik in het midden. Zelf heb ik liever een wat hogere upload omdat ik steeds meer in de cloud werk en dan is dat best prettig. Ook streamen vanaf mijn NAS naar buiten gaat beter met een hogere upload. Dus dat.
 
Ik kan wel "janken" als ik met mijn 10 mb upload flink wat foto's via skydrive wil uitwisselen.
Ga ik vaak doen bij iemand die 50 heeft. Daar wordt ik "blij" van.
 
Terug
Bovenaan