Ik snap er werkelijk geen hout meer van met die telkens veranderende abonnementsvormen.
Ik had ooit Chello power van 6Mb, toen ging dat naar 8Mb en als ik nu in de bestelbare abonnementen kijk, dan bestaat dat helemaal niet meer. Je kunt kiezen uit Starter, Easy en de vernieuwde Fiber van 60 of 120 (indien beschikbaar in je woonplaats, maar ook daar kan ik niets over vinden).
Als je nu Fiber wilt bestellen, en dat is nog niet beschikbaar, dan krijg je 24Mb extreme, een oudere abovorm waarover ook al geen info meer staat op de website van UPC. Kortom we zien door de bomen het bos, of door de kabels het internet niet meer.
Is het nu zo moeilijk om een hoofdstuk te wijden aan de wijzigingen, zodat je kunt zien, wat je had, wat je nu hebt/krijgt en wat er mogelijk is in jouw gemeente.
Ik weet nu dus niet eens wat voor een snelheid down/up ik nu heb.
Kan ik ook ergens zien wanneer en waar de uitrol van Fiber gepland is?
Ik had ooit Chello power van 6Mb, toen ging dat naar 8Mb en als ik nu in de bestelbare abonnementen kijk, dan bestaat dat helemaal niet meer. Je kunt kiezen uit Starter, Easy en de vernieuwde Fiber van 60 of 120 (indien beschikbaar in je woonplaats, maar ook daar kan ik niets over vinden).
Als je nu Fiber wilt bestellen, en dat is nog niet beschikbaar, dan krijg je 24Mb extreme, een oudere abovorm waarover ook al geen info meer staat op de website van UPC. Kortom we zien door de bomen het bos, of door de kabels het internet niet meer.
Is het nu zo moeilijk om een hoofdstuk te wijden aan de wijzigingen, zodat je kunt zien, wat je had, wat je nu hebt/krijgt en wat er mogelijk is in jouw gemeente.
Ik weet nu dus niet eens wat voor een snelheid down/up ik nu heb.
Kan ik ook ergens zien wanneer en waar de uitrol van Fiber gepland is?