- Berichten
- 275
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Afgelopen zaterdag aan de helpdesk gemeld dat na ca. 2 weken tobben onze telefonie niet meer werk, i.p.v. een kiestoon kwam er een tikkend geluid uit de telefoon. Op de modem knipperde nog maar 1 led. Ahhh, dan zal de modem wel defect zijn, ik stuur maandag (vandaag) een monteur. De afspraak werd keurig per e-mail bevestigd. Tussen 12:00 en 18:00 op maandag 14 september. Mijn vrouw heeft een halve snipperdag genomen en zitten wachten tot ik thuis kwam, ik heb de wacht overgenomen. Om 17:47 gebeld (met mijn eigen mobiel). Ehhh, ja, ehhh, dat is ernstig. Geen monteur dus. En, beste UPC, dit is al de derde keer dat er ondanks een afspraak GEEN MONTEUR OP KOMT DAGEN! Maar, vroeg de medewerker, is het een Arris modem? Ja. Type 402? Ja. Dan stuur ik u een andere voeding want die is defect. Is een bekend probleem.
Op de afspraak bevestiging staat fijntjes dat er bij 'klant niet thuis' 45 EUR in rekening gebracht wordt. Ik wil dat er 45 EUR van de volgende factuur afgetrokken wordt en dan ben ik nog heel erg mild. Maar zo zal dat natuurlijk niet werken bij UPC.
Wil je een schadevergoeding dan moet je zelf schrijven...... naar een postbusnummer. De gemaakte (forse) telefoonkosten worden niet vergoed. Dat mag ik zelf ophoesten ook al heb ik totaal bijna een uur in de wacht gestaan. De in totaal 2 snipperdagen worden niet vergoed. Het is een onneembaar fort van eenrichtingverkeer. Mijn factuur klopt al een tijd niet, is begonnen na het overstappen op 90 Mbit. Helpdesk medewerkers kunnen hier niets aan doen, hebben geen leidinggevenden waarmee de zaak besproken kan worden, weten geen namen van personen die dat dan wel op zouden kunnen lossen en kunnen alleen maar zeggen dat het (schandalig) teveel in rekening gebrachte bedrag toch vergoed moet worden en dat het later wel aangepast wordt.
UPC: dit is niet goed hoor, hier krijg je ontevreden klanten door.
En ik ben abonnee van het allereerste uur dus heb al heel wat centjes bij jullie gebracht.
Op de afspraak bevestiging staat fijntjes dat er bij 'klant niet thuis' 45 EUR in rekening gebracht wordt. Ik wil dat er 45 EUR van de volgende factuur afgetrokken wordt en dan ben ik nog heel erg mild. Maar zo zal dat natuurlijk niet werken bij UPC.
Wil je een schadevergoeding dan moet je zelf schrijven...... naar een postbusnummer. De gemaakte (forse) telefoonkosten worden niet vergoed. Dat mag ik zelf ophoesten ook al heb ik totaal bijna een uur in de wacht gestaan. De in totaal 2 snipperdagen worden niet vergoed. Het is een onneembaar fort van eenrichtingverkeer. Mijn factuur klopt al een tijd niet, is begonnen na het overstappen op 90 Mbit. Helpdesk medewerkers kunnen hier niets aan doen, hebben geen leidinggevenden waarmee de zaak besproken kan worden, weten geen namen van personen die dat dan wel op zouden kunnen lossen en kunnen alleen maar zeggen dat het (schandalig) teveel in rekening gebrachte bedrag toch vergoed moet worden en dat het later wel aangepast wordt.
UPC: dit is niet goed hoor, hier krijg je ontevreden klanten door.
En ik ben abonnee van het allereerste uur dus heb al heel wat centjes bij jullie gebracht.