B
bossie
Sinds de veranderingen (UPC->Ziggo) en de daarbij behorende instellingen, krijg ik als ik mijn iHDR-5200C inschakel rechts onder in het beeld een rood vlakje met de text Interactive tv te zien.
Maar als ik op de rode knop van mijn afstandsbediening druk krijg ik geen Interactive menu.
Dat was voor de veranderingen wel zo.
Wat is hier aan de hand?
Wie kan mij helpen.
grt Piet.
Maar als ik op de rode knop van mijn afstandsbediening druk krijg ik geen Interactive menu.
Dat was voor de veranderingen wel zo.
Wat is hier aan de hand?
Wie kan mij helpen.
grt Piet.