• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

iHDR-5200C geen InteractiveTV meer?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bossie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bossie

Sinds de veranderingen (UPC->Ziggo) en de daarbij behorende instellingen, krijg ik als ik mijn iHDR-5200C inschakel rechts onder in het beeld een rood vlakje met de text Interactive tv te zien.
Maar als ik op de rode knop van mijn afstandsbediening druk krijg ik geen Interactive menu.
Dat was voor de veranderingen wel zo.

Wat is hier aan de hand?
Wie kan mij helpen.

grt Piet.
 
Hij doet het hier nog wel, dus er is aan Ziggo kant in ieder geval niets uitgezet.

Denk dus een storing op jouw Humax (heeft de Humax helaas met iTV wel vaker last van). Aan en uit of anders terug naar fabrieksinstellingen?
 
Dank voor je reaktie, maar uit en aan zetten heb ik al geprobeerd.
En terug naar fabrieks instellingen helpt ook niet.

Zijn er nog meer suggesties?

grt Piet.
 
ITV-doet niets

hoe is hij aan gesloten ? met een dongel of bedraad ?
je moet om dat je hem op fabrieks instellingen hebt gezet op nieuw de net werk instellingen configureren en dan zouw hij weer moeten werken
zo niet laat het even weten
en ook controleren of je inter net signaal hebt vrg honda:applause::pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan