• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ihdr 5200c en kostenoverzicht brief

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

duif-1

Ik heb een vraag over de interactive hd recorder.

Ik heb al van 2007 internet,,maar sinds kort alles in 1 standaard.
Maar nu kreeg ik een hd recorder met krassen (gebruikers sporen) op het voorste front,
hoort daar bij een nieuwe recorder geen plastic strip over te zitten
,net als een nieuwe telefoon bijvoorbeeld.
Heb wel een nieuwe toegezonden gekregen vandaag, maar weer het zelfde geval als de vorige hd recorder ook strepen (krassen op voor front en ook zonder plastic strip).
Ik vind het maar een beetje raar, vandaar dat ik het jullie maar even vraag, weet me even geen raad nu het bij de 2e recorder ook weer zo is.

Heb ook een retour sticker gebregen om de eerste recorder terug te sturen, dat snap ik nog, maar ook een lijst met kostenoverzicht met een aantal dingen zoals modem -interactieve dh ontvanger etc etc 10 dingen totaal, die ik waarschijnlijk terug moet sturen, anders komen de kosten die er achter staan in rekening gebracht, maar ik heb niet alle dingen die er op de kostenoverzicht staan, of is dat een standaard brief die iedereen krijgt, bij een retour sticker ?
 
Daar hoort inderdaad een plastic folie over te zitten bij een nieuwe decoder.
En ook achter de klep overigens.

Voor je overige vragen zou ik de helpdesk (1200) maar eens bellen.
 
Da's maf… Bij mijn Humax zat er ok geen folie over het front. Maar geen krassen en zo. Wel een heel klein rood stickertje, maar dus geen folie. Overigens heb ik eerder ook nog nooit een decoder gehad van Ziggo waar wel folie over de klepjes heen zat (Humax IHDR5000C), terwijl dit bij andere verkopers (winkels) wel vaak zo is.

Ik weet dus niet of het 'hoort' bij de modellen die Ziggo uitlevert, maar in ieder geval heb ik geen krassen op m'n front… Gelukkig maar…
 
De humax 5200 die ik via Ziggo heb aangeschaft bevatte keurig folie.
Zowel op de buitenkant van de klep als erachter.
 
Die van mij zat keurig ingepakt in beschermend materiaal met piepschuim er omheen, maar bevatte geen folie. Maar zoals ik al zei zaten er ook geen krassen op, dus ik maak me er niet zo veel zorgen om…
 
Die van mij had een rode stikker en een folie op de voorzijde (die overigens beschadidgd was). Er was moeilijk een begin aan de folie te krijgen, maar onder de folie zat een onbeschadigd display.
 
Die van mij had een rode stikker en een folie op de voorzijde (die overigens beschadidgd was). Er was moeilijk een begin aan de folie te krijgen, maar onder de folie zat een onbeschadigd display.
Je hebt recht op een nieuwe dus geen gebruikte. Heb laatst wel vernomen van Ziggo Zwolle dat ze er nog maar een paar hadden, (misschien gerepareerde, maar daar hoef je geen genoegen mee te nemen.
Als je er niet uitkomt met Ziggo (misschien even heen gaan indien mogelijk) dan zou ik de koop ongedaan laten maken wegens wan prestatie.

Je hebt dan nog de optie middels een webshop (liefst met winkel) de Humax voor € 239 bij b.v. Foto Klein op te halen. Prima service, ik heb de mijne daar ook gekocht.

Gerard.
 
Je hebt recht op een nieuwe dus geen gebruikte. Heb laatst wel vernomen van Ziggo Zwolle dat ze er nog maar een paar hadden, (misschien gerepareerde, maar daar hoef je geen genoegen mee te nemen.
Als je er niet uitkomt met Ziggo (misschien even heen gaan indien mogelijk) dan zou ik de koop ongedaan laten maken wegens wan prestatie.

Je hebt dan nog de optie middels een webshop (liefst met winkel) de Humax voor € 239 bij b.v. Foto Klein op te halen. Prima service, ik heb de mijne daar ook gekocht.

Gerard.

Hoi Gerard, en anderen,

Die humax die ik kreeg was inderdaad gebruikt, de gene aan de telefoon vertelde dat er wel is gebruikten werden opgestuurd, maar die zijn bestemd voor mensen die al een tijd bij ziggo zitten, en als dan de humax
het begeeft na een aantal maanden, dan krijg je dus een vervang (gebruikte) toegezonden, dat vindt ik nog wel normaal.

Maar ik hoor dus een nieuwe te krijgen.
Ik heb dinsdag de 3e humax binnen gekregen, ik was blij dat hij er eindelijk was, tot ik in de doos keek, verdorie weer een vervang apperaat toegezonden gekregen, en weer de gebruikers sporen (krassen) er op.
Nu probeer ik om in contact te komen met de directeur dat die er mischien wat aan kan doen.
Want het wordt nu wel vervelend zo.

Cor.
 
Kijk nog eens heel, heel goed naar dat voorpaneel. Toen ik (in nov 2011) mijn nieuwe Humax uitpakte schrok ik ook van hoe dat voorpaneel eruit zag. Maar zat gewoon een gekreukelde beschermfolie op. Die was, behalve de "krassen", bijna niet te zien.
 
Zoals Dago hierboven al aangeeft "lijkt" het alleen alsof er krassen op het display zitten, in werkelijkheid is dat dus de folie oftewel je hebt ondertussen al 3 nieuwe exemplaren gehad van Ziggo. Wat een lutsers daar ook af en toe bij de helpdesk..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan