Ignore modus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 6393
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 6393

Voorheen was het mogelijk om users op te nemen in de "Ignore modus".
Deze optie is blijkbaar opeens verdwenen. Het topic met de instructie om dit te bewerkstelligen, is gewist.
Kan de "Ignore modus" nog, of is de huidige software te beperkt om deze optie te bieden?
 
Dank je René.
Het is dat je de link hebt meegeven, anders had ik het nooit gevonden.
 
Terug
Bovenaan