• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

IF DHCP-server down then informeer klant!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marckyh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

marckyh

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn. Ligt sinds do-avond de DHCP-server er al uren lang uit in E'ven, is er nergens info te vinden.
Bellen met de helpdesk: "Ja, ik word er ook een beetje simpel van. Is een landelijk probleem, waarschijnlijk rond 1 uur vannacht opgelost".

Maar denk maar niet dat de klanten verder geinformeerd worden:
- homepage chello: nada
- teletekst chello: nada
- subscriber.chello.nl: inloggen van buiten niet toegestaan
- test.net.upc.nl: inloggen van buiten niet toegestaan
- omroep.chello.nl: nada, oud nieuws
- emailtje wellicht: nope

Wat heb ik dan aan al die status pagina's??? De enige keer dat ik de status wil weten is als ik geen verbinding heb, maar dan mag je er van buiten niet in? Wie heeft dat bedacht? Kan iemand daar iets aan doen?

Alle info welkom.

groets,
Marc ??? ???
 
Vriendelijke vriend :D :D

Ik ben het 100 % met je eens............ ben al de hele avond aan het kutten en zweten over dat ik weer afgesloten zou zijn...... en maar zoeken naar een storingsmelding.... en zo kwam ik vanavond hier voor de eerste keer terecht en het bevalt me perfect! 8) 8)

Meteen wat duidelijkheid (alhoewel ik UPC er voor aanzie om mij speciaal nog effe op 2e kerstavond af te laten sluiten door die ene uitzendkracht die er vandaag werkte).

Groeten!
 
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, ik heb de hele avond zitten KLOOOOOOOOOOOIEN. GVD. Nu is bij mij Windows XP weg, en 'k moest Windows 98 SE opnieuw installeren, dus ook de muis, geluid etc. etc.
Ik d8 nee hè !!!
Kan ik weer de hele dag zitten installeren !
Nou jah, morgen is er nog een dag
;) ;) ;)
 
Hoi,

Nou, hier in Arnhem dus ook alles eruit.
Nu, op vrijdag heb ik eindelijk weer een ip nummer maar wel een andere dan eerst >:(
Heb vanochtend dus al gebeld met domeinregistratie om nieuwe nummer door te geven maar het duurt dus maximaal 2x 24 uur voordat mijn site weer is te bereiken :(
zwaar shit dus, mede omdat m'n mailserver hier ook aan hangt.


grtz
Bert

=edit= spam...
puh2.gif
(vul je profile maar in
puh2.gif
)
 
Dan zal ik hier wel hetzelfde probleem hebben neem ik aan....Het activiti lampje op mn modem (motorola surfboard) brand dus niet... en ip adres kan ik niet krijgen... Is dit hetzelfde probleem als jullie..want ik lig er ook al uit sinds gisteravond terwijl ie het eerst prima deed! ???
 
Storing verkrijgen ip-adres (27 december 2002)

From: [email protected] (chello support)
Reply to: chello support
Date: Fri, 27 Dec 2002 08:52:14 GMT
Newsgroups:
chello.nl.announce
Followup to: newsgroup

Door problemen in het netwerk, die gisteravond zijn gestart, is het niet
mogelijk geweest een nieuw ip-adres aan te vragen. Als gevolg hiervan is
het voor een groot deel van de klanten niet mogelijk geweest verbinding
met het Internet te maken.

Met vriendelijke groet,

chello, UPC Nederland
 
Moet ik iets doen? Of gewoon afwachten tot dat het weer gaat werken? :-\
 
Nou, volgens mij doet alles het weer zoals gewoonlijk......tenminste, hier geen problemen meer :-)
 
Hier is het nog steeds helemaal niks... activitie lampje is nog steeds helemaal uit...
 
Volgens mij werkt het weer.
Modem resetten (stekker), PC resetten en anders helpdesk bellen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan