• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Iemand ervaring met de Digizon box? (een Slingbox kloon)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Robert_S
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
die link doet het in ieder geval niet

Link werkt inderdaad prima, maar het forum kort hem in, het werkt wel als je erop klikt maar niet als je knipt en in de adresbalk plakt (wat nog meer moeite kost ook).
 
Zaterdag was er een pakketje van TNT met m'n Digizon pvr :oyeah:. Installatie ging snel en binnen 10 minuten TV op m'n laptop. Alleen jammer dat ie geen ingebouwde digitale tuner heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan