J
Jack-2007
Iedereen is benadeeld,
Bijna niemand haalt de beloofde snelheid, bijna niemand zit zonder storingen en zo kunnen we door gaan.
Een kennis van mij is zo stom geweest zich aan te melden bij Ziggo, zit al weken te wachten op een decoder en de rest van de rommel. Maar ondertussen wordt het wel van zijn rekening afgeschreven.
De helpdesk flikkert de telefoon er op (heb ik ook meegemaakt) of is totaal niet te bereiken.
Ziggo zou toch de problemen aanpakken ? mischien moeten ze eens echte ict'ers aannemen in plaats van schoolverlatertjes. Want daar zit het grootste deel van de problemen. Ze nemen goedkope beginnende broekpoepertjes aan die maar wat knutselen.
Ziggo, wordt volwassen en los die problemen nu eens op !
Ik ben voornemens een landelijke actie op te gaan zetten waarbij een zo groot mogelijke groep eens flinke klappen uit gaat delen !
Bijna niemand haalt de beloofde snelheid, bijna niemand zit zonder storingen en zo kunnen we door gaan.
Een kennis van mij is zo stom geweest zich aan te melden bij Ziggo, zit al weken te wachten op een decoder en de rest van de rommel. Maar ondertussen wordt het wel van zijn rekening afgeschreven.
De helpdesk flikkert de telefoon er op (heb ik ook meegemaakt) of is totaal niet te bereiken.
Ziggo zou toch de problemen aanpakken ? mischien moeten ze eens echte ict'ers aannemen in plaats van schoolverlatertjes. Want daar zit het grootste deel van de problemen. Ze nemen goedkope beginnende broekpoepertjes aan die maar wat knutselen.
Ziggo, wordt volwassen en los die problemen nu eens op !
Ik ben voornemens een landelijke actie op te gaan zetten waarbij een zo groot mogelijke groep eens flinke klappen uit gaat delen !
Ik denk dat lid worden van MGV meer zin heeft dan een actiegroep op richten. Hoe groter hun ledenbestand is, des te meer invloed ze hebben als ze bij Ziggo aan tafel zitten.