Iederdag opnieuw inloggen ziggo go op google tv

Zou deze klacht alleen bij smartphones optreden? Ik gebruik Ziggo Go alleen op m'n desktop pc en daar heb ik dat nooit.
 
19 maart 2023

Hi all,


We zien dat het probleem van het constant opnieuw moeten inloggen bij de Ziggo GO TV App weer terug is voor bepaalde apparaten sinds eind februari. We hadden goede hoop dat de laatste update, 4.46.6219, dit volledig oploste. In deze update werd een probleem opgelost waarbij de TV App telkens crashte bij het afsluiten (ook al had je dat niet door). Helaas was dit slechts Ć©Ć©n van de scenarioā€™s en is duidelijk geworden dat er meer speelt.



We weten hoe ontzettend frustrerend dit probleem is, juist bij de TV App waarbij je gebruik moet maken van een onscreen-toetsenbord met vaak een complex wachtwoord.



Het onderzoek naar deze verschillende 'uitlogscenarioā€™s' loopt, maar de verwachting is niet dat dit binnen enkele dagen is opgelost. Zodra hier meer over bekend is, delen we dat uiteraard direct.
 
Hoe moeilijk kan het zijn, een beetje programmeur zou dit toch moeten kunnen oplossen. Bij zo'n groot bedrijf zou er toch wel 1 te vinden zijn waardeloos dit.
 
Het percentage van de gebruikers dat klaagt is relatief laag. Ziggo GO heeft tussen de 1,5 en 2 miljoen regelmatige gebruikers. Als de dienst echt fundamenteel slecht was, dan zou het aantal klagers veel groter zijn geweest.
of mensen, zoals ik, starten de npo app op als ze toch slechts naar de nl1,2 of 3 kijken ipv de stroperige ziggo go app opstarten.
scheelt ook weer klachten.
zelf heb ik geen inlog-klachten maar de snelheid laat te wensen over.
 
Gisteren nog wat aangepast op mijn xiaomi 4k stick wat de snelheid van (o.a.) de ziggo go app flink ten goede komt.
Ik heb van verschillende app's de energie-optimalisatie uitgezet.
Nuttige optie voor iets wat op batterijen werkt, maar voor een "tv-stick" niet echt nodig.
Met name bij de ziggo-go app merk je een groot verschil.
 
Terug
Bovenaan