- Berichten
- 576
Zojuist een sms bericht ontvangen van UPC : betaal u nota's op tijd, voorkom door achterstallige betaling afsluiting van diensten.
Waar slaat dit op

Er staat geen schuld open de vorige week ontvangen nota heb ik ook per direct op de bus gedaan. Ook nog nooit een herinnering ontvangen omdat dat niet nodig is.
Krijgen alle abonnees dit? zo ja, .... wat een geld verspilling zeg!
Waar slaat dit op

Er staat geen schuld open de vorige week ontvangen nota heb ik ook per direct op de bus gedaan. Ook nog nooit een herinnering ontvangen omdat dat niet nodig is.
Krijgen alle abonnees dit? zo ja, .... wat een geld verspilling zeg!

Haha, nee hoor!