Idee: Notitieblok

Berichten
955
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Een notitieblok voor privégebruik op het forum (ergens bij je profiel). Om linkjes voor eigen gebruik te plaatsen om niet te vergeten. Goed idee?
 
Die ken ik ja, maak ik ook gebruik van. Ik bedoel een notitieblok waar je eigen info kan opslaan en alleen voor jou toegankelijk is.
 
De hier gebruikte software heeft die mogelijkheid niet.
Ik ken zo een, twee, drie geen forum software die dat wel heeft.
Waarschijnlijk omdat het laten opslaan van allerlei zaken door een gebruiker een veiligheidsrisico is.
 
Voor zoiets maak je toch gewoon op je eigen computer een bestandje? Dus nogal zinloos idee.
Dat was althans mijn eerste gedachte. Maar als je elders bent heb je daar natuurlijk niets aan. Aan de andere kant, als ik naar me zelf kijk, op reis kijk ik letterlijk nooit op een forum.
Best aardig allemaal die handigheidjes, maar met de oude trouwe agenda is toch ook niets mis.
 
Terug
Bovenaan