S
Seceoddream01
Misschien is het een idee om ook een plekje vrij te maken voor eventuele ideeën.
Mijn voorstel zou zijn om "uitzending gemist" iets gebruiksvriendelijker in te richten. Het oude systeem vond ik persoonlijk 1000x beter als wat er nu ligt.
Als ik nu een tour etappe probeer terug te vinden mag ik blij zijn dat het lukken wil en al 2x heb ik de tv uitgezet omdat het onvindbaar was.
Dat vind ik niet helemaal kloppen en al helemaal niet tegen de hoofdprijs die het elke maand weer kosten mag.
Groet,
Seconddream
Mijn voorstel zou zijn om "uitzending gemist" iets gebruiksvriendelijker in te richten. Het oude systeem vond ik persoonlijk 1000x beter als wat er nu ligt.
Als ik nu een tour etappe probeer terug te vinden mag ik blij zijn dat het lukken wil en al 2x heb ik de tv uitgezet omdat het onvindbaar was.
Dat vind ik niet helemaal kloppen en al helemaal niet tegen de hoofdprijs die het elke maand weer kosten mag.
Groet,
Seconddream