• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ideeënbus?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Seceoddream01
  • Startdatum Startdatum
S

Seceoddream01

Misschien is het een idee om ook een plekje vrij te maken voor eventuele ideeën.

Mijn voorstel zou zijn om "uitzending gemist" iets gebruiksvriendelijker in te richten. Het oude systeem vond ik persoonlijk 1000x beter als wat er nu ligt.
Als ik nu een tour etappe probeer terug te vinden mag ik blij zijn dat het lukken wil en al 2x heb ik de tv uitgezet omdat het onvindbaar was.
Dat vind ik niet helemaal kloppen en al helemaal niet tegen de hoofdprijs die het elke maand weer kosten mag.

Groet,
Seconddream
 
Gebruik je dan niet de tv-gids voor uitzending gemist (gewoon achteruit bladeren)? Ik vind dat juist duidelijk superieur qua gebruiksvriendelijkheid.
 
michieldejong zei:
Gebruik je dan niet de tv-gids voor uitzending gemist (gewoon achteruit bladeren)? Ik vind dat juist duidelijk superieur qua gebruiksvriendelijkheid.
Inderdaad, Uitzending Gemist op de HB is niet volledig. Beter gebruik te maken van Replay TV. Daar kun je bijna alles terugkijken, op geloof ik 60 zenders of zo. Veel meer dan bij UG. Uitgezonderd de programma's die niet zijn vrijgegeven voor terugkijken, uiteraard.
 
Terug
Bovenaan