K
kruize.e
Hoe kan ik het zo instellen dat ik mijn telefoonnummer meestuur.
Zodat mensen kunnen zien dat ik bel.
Binnen mijn telefoon kan ik niets vinden.
Moet dat via Ziggo dan
?
dank jullie wel vast..
Nummerherkenning werkt wel prima overigens
Zodat mensen kunnen zien dat ik bel.
Binnen mijn telefoon kan ik niets vinden.
Moet dat via Ziggo dan
?dank jullie wel vast..
Nummerherkenning werkt wel prima overigens
Laatst bewerkt door een moderator: