• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

id telefoonnummer meesturen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter kruize.e
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kruize.e

Hoe kan ik het zo instellen dat ik mijn telefoonnummer meestuur.
Zodat mensen kunnen zien dat ik bel.
Binnen mijn telefoon kan ik niets vinden.
Moet dat via Ziggo dan????
dank jullie wel vast..
Nummerherkenning werkt wel prima overigens
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vergeet niet dat je nummerherkenning bij ziggo gratis is
en bij bijv: kpn klanten ervoor moeten betalen om nummerweergave te hebben



Hoe kan ik het zo instellen dat ik mijn telefoonnummer meestuur.
Zodat mensen kunnen zien dat ik bel.
Binnen mijn telefoon kan ik niets vinden.
Moet dat via ziggo dan????
dank jullie wel vast..
Nummerherkenning werkt wel prima overigens
 
Nummerweergave Voipbuster via Fritz Box

Gisteren Alles in 1 bij mij geinstalleerd. Nummerweergave van Ziggo werkt, echter mijn VB nummer wordt onderdrukt. Toen ik nog bij de KPN zat werkte dit wel, maar dat mag niets uitmaken met voip telefonie. Aan instellingen op de Fritz Box is niets gewijzigd. Iemand een suggestie ?
 
Gisteren Alles in 1 bij mij geinstalleerd. Nummerweergave van Ziggo werkt, echter mijn VB nummer wordt onderdrukt. Toen ik nog bij de KPN zat werkte dit wel, maar dat mag niets uitmaken met voip telefonie. Aan instellingen op de Fritz Box is niets gewijzigd. Iemand een suggestie ?

Ziggo onderdrukt dit uiteraard niet omdat voipbuster niet via telefonie loopt. Maar volgens mij checkt voipbuster zelf het nummer. Mocht je nu dus een nieuw telefoonnummer hebben moet je dat eerst valideren bij voipbuster zelf (via het windows programma of via de website kun je dan jezelf laten bellen en het nummer confirmeren)
 
Bedankt voor je reactie, is mij zelf ook inmiddels gebleken. Waarom het nu
opeens werd onderdrukt, is mij niet duidelijk. Viel mij op dat het tegelijk
plaats vond met het porteren van KPN naar Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan