Hoi,
Ik heb een probleem met Zigg0 I-TV. Ik heb een Humax IHDR5200C decoder die de laatste software heeft. Ik woon in Tilburg.
Het probleem wat ik heb;
Als ik op de rode knop druk krijg ik een wisselende reactie;
- soms krijg ik geen verbinding
- soms krijg ik het I-TV menu te zien
- soms start ik een stream, maar krijg ik een willekeurige film te zien (die ik dus niet gekozen heb)
- soms wil ik een stream starten, maar krijg een voortgangsbalk te zien die op 0% blijft staan.
- nooit krijg ik de geselecteerde film / serie te zien!
Ik heb juist HBO als extra pakket besteld om de series hiervan via I-TV te kijken.
Ik heb nu de laptop aan de TV via HDMI om zo via HBO-GO te kijken, maar dat is elke keer zo'n gedoe.
Ik heb 3x met Ziggo gebeld, zonder resultaat. Wel de melding dat dit een bekend probleem is en dat eraan gewerkt wordt.
Wat heb ik zelf gedaan;
- Humax decoder factory defaulten --> geen resultaat
- Netwerkkabel rechtstreeks op UBEE modem van Ziggo --> geen resultaat
- energie saving uitgeschakeld op Humax decoder
- kabel vervangen voor andere kabel --> geen effect.
- Signaal sterkte / kwaliteit is 60%/100%, maar dat heeft volgens mij niets met I-TV te maken.
Heeft iemand nog een optie die ik kan proberen? Het is nml erg frustrerend dat juist dit niet werkt.
Daarnaast; weet iemand nog een andere optie? Bijvoorbeeld een ander type/merk decoder wat gegarandeerd wel werkt?
Alvast bedankt voor jullie moeite!
Groet, Paul
Ik heb een probleem met Zigg0 I-TV. Ik heb een Humax IHDR5200C decoder die de laatste software heeft. Ik woon in Tilburg.
Het probleem wat ik heb;
Als ik op de rode knop druk krijg ik een wisselende reactie;
- soms krijg ik geen verbinding
- soms krijg ik het I-TV menu te zien
- soms start ik een stream, maar krijg ik een willekeurige film te zien (die ik dus niet gekozen heb)
- soms wil ik een stream starten, maar krijg een voortgangsbalk te zien die op 0% blijft staan.
- nooit krijg ik de geselecteerde film / serie te zien!
Ik heb juist HBO als extra pakket besteld om de series hiervan via I-TV te kijken.
Ik heb nu de laptop aan de TV via HDMI om zo via HBO-GO te kijken, maar dat is elke keer zo'n gedoe.
Ik heb 3x met Ziggo gebeld, zonder resultaat. Wel de melding dat dit een bekend probleem is en dat eraan gewerkt wordt.
Wat heb ik zelf gedaan;
- Humax decoder factory defaulten --> geen resultaat
- Netwerkkabel rechtstreeks op UBEE modem van Ziggo --> geen resultaat
- energie saving uitgeschakeld op Humax decoder
- kabel vervangen voor andere kabel --> geen effect.
- Signaal sterkte / kwaliteit is 60%/100%, maar dat heeft volgens mij niets met I-TV te maken.
Heeft iemand nog een optie die ik kan proberen? Het is nml erg frustrerend dat juist dit niet werkt.
Daarnaast; weet iemand nog een andere optie? Bijvoorbeeld een ander type/merk decoder wat gegarandeerd wel werkt?
Alvast bedankt voor jullie moeite!
Groet, Paul
Laatst bewerkt door een moderator: