I-TV werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wickenroth

Forum Gebruiker
Berichten
1
Sinds enkele dagen werkt de tv portal van onze humax 5200 niet meer. Bij het verbinding maken gaat het mis: wel verschijnt het zwarte scherm met het bericht 'verbinden', echter de verbinding komt niet tot stand via LAN. Volgens ons zijn alle instellingen van de 5200 correct en actueel. Hebben jullie tips wat er mis kan zijn en wat een mogelijke oplossing is?
 

Ziggo Webteam Jesse

Forum Gebruiker
Berichten
16
Hi wickenroth,

Vervelend dat je problemen ervaart met interactieve televisie!
Gezien het apparaat bekabeld verbonden is, zal met deze verbinding niet zoveel mis zijn.

Mogelijk moet het apparaat opnieuw zijn netwerkgegevens (IP-stack) opvragen van de router in het modem.
Om daarbij meteen enkele andere mogelijke oorzaak binnen de decoder uit te sluiten is het wenselijk om het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.

Het volgende stappenplan ondersteunt je hierbij: https://bit.ly/StappenITV
Laat je ons weten of de problemen nadien zijn verholpen?

We zijn dan ook vooral benieuwd of jouw decoder bij het ophalen van de netwerkgegevens via DHCP, wel een correct IP-adres (e.g. 192.168.178.15) krijgt toegewezen.

Groet,
Jesse
 

koopman4

Forum Gebruiker
Berichten
1.965
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds enkele dagen werkt de tv portal van onze humax 5200 niet meer. Bij het verbinding maken gaat het mis: wel verschijnt het zwarte scherm met het bericht 'verbinden', echter de verbinding komt niet tot stand via LAN. Volgens ons zijn alle instellingen van de 5200 correct en actueel. Hebben jullie tips wat er mis kan zijn en wat een mogelijke oplossing is?
Fabrieksinstellingen zijn niet direct altijd nodig. Meestal is de Netwerkverbinding van de Humax verbroken, terwijl hij aangeeft "Netwerk is verbonden", maar dit is vaak schijn.
Reset de router en modem en kijk op de Humax via Systeem info welk IP adres je hebt, dit kan nog wel eens wisselen.
Hierna het Netwerk instellen, ook al staat er is verbonden, LAN of WIFI dan op Toepassen drukken.

Gerard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Eric.e

Forum Gebruiker
Berichten
5
Hier zelfde probleem, komen er niet uit..


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan