• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

I-tv doet niets

  • Onderwerp starter JohanSchipper1979
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JohanSchipper1979

Beste forumleden,

als ik op m'n AB op de 'rode' knop druk of op 'TV portal' gebeurd er NIETS. Tevens als ik op menu druk en dan TV-portal gebeurd er ook niets (behalve dan dat 't menu gewoon 'weg' is en ik weer gewoon TV kijk).

Ik weet niet precies wanneer dit is begonnen, heb I-tv al een tijdje niet gebruikt, maar het viel me vandaag op.

Heb de ontvanger al even uit gedaan. Een paar minuten, met de aan/uit knop op de achterkant.

Netwerk is verbonden geeft de Humax aan. Via FTP kan ik ook gewoon verbinding maken, en internet werkt ook prima thuis.

Ervaringen / suggesties? Thnx!
 
ITV-doet niets

probeer fabrieks instellingen eens !
gisteren was er ook een forum lid met het zelfde probleem en is naar fabrieks in stellingen terug gezet en ITV werkte daar na weer ! sucses:applause::pompom:
 
probeer fabrieks instellingen eens !
gisteren was er ook een forum lid met het zelfde probleem en is naar fabrieks in stellingen terug gezet en ITV werkte daar na weer ! sucses:applause::pompom:

Thna. Zal het zo eens proberen en laten weten. Blijven toch hobby boxen he die dingen. Ben ik helaas weer alle instellingen kwijt. Maar ja, je moet wat :-)
 
Had het net ook. Ws. na opwaarderen software. Opnieuw zenders zoeken met 474,5555 bood geen soelaas. Terug naar fabrieksinstellingen wel. 356,1111 schijnt ineens niet meer te werken. Dus moest ik wel 474,5555 gebruiken, zoals Ziggo wil. Ik kan me vergissen maar het lijkt alsof de beeldkwaliteit ineens minder is dan voorheen.
Oh ja, bij de eerste keer, direct na de reset, kon ik kiezen voor 720 of 1080i. Heb 1080i gekozen. Ik zie nergens in de menu's een optie om 720 te proberen. Kan dat alleen via een reset naar fabrieksinstellngen? Oh, ik zie nu via de v-format-knop op de AB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had het net ook. Ws. na opwaarderen software. Opnieuw zenders zoeken met 474,5555 bood geen soelaas. Terug naar fabrieksinstellingen wel. 356,1111 schijnt ineens niet meer te werken. Dus moest ik wel 474,5555 gebruiken, zoals Ziggo wil. Ik kan me vergissen maar het lijkt alsof de beeldkwaliteit ineens minder is dan voorheen.
Oh ja, bij de eerste keer, direct na de reset, kon ik kiezen voor 720 of 1080i. Heb 1080i gekozen. Ik zie nergens in de menu's een optie om 720 te proberen. Kan dat alleen via een reset naar fabrieksinstellngen? Oh, ik zie nu via de v-format-knop op de AB.
Dus weer oké. Vergeet ook niet beide energie besparingen op UIT te zetten, dit voorkomt bugs problemen en denk aan je andere persoonlijke instellingen.

Gerard.
 
Hier hetzelfde probleem. Na herstellen fabrieksinstellingen heeft het 2 dagen gewerkt, nu weer geen reactie na drukken op rode knop, TV-portal knop of via het menu. :?

Ik kijk er niet écht naar uit om elke 2 dagen de fabrieksinstellingen te herstellen en de favorieten en geprogrammeerde opnamen in te stellen...
 
Hier hetzelfde probleem. Na herstellen fabrieksinstellingen heeft het 2 dagen gewerkt, nu weer geen reactie na drukken op rode knop, TV-portal knop of via het menu. :?

Ik kijk er niet écht naar uit om elke 2 dagen de fabrieksinstellingen te herstellen en de favorieten en geprogrammeerde opnamen in te stellen...

Als je de stroom stekker of de usb stick er uit haalt voor 60 seconden en stekker er weer in als het goed is werkt het weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan