Ik krijg nu al weken lang de melding I-TV 150 ... Heb al via twitter contact gehad met Ziggo Webcare.., de telefonische helpdesk...alles zelf opnieuw geinstalleerd dat daarna nóg twee keer mbv de helpdesk maar krijg nog steeds geen interaqctieve tv, terwijl het netwerk oké is en ik gewoon op internet kan met mijn tv.
Heb om te proberen of I-TV wel zou werken via even een netwerkkabel aangesloten want normaliter gebruik ik een dongle ... dat had ook geen succes.
Ik heb een I-HDR 5200 C
De sterkte van het signaal is 41% en de kwaliteit 100%
Ziggo wijt het aan de kabel en zegt me een nieuwe op te3 sturen van 5 meter. Ik twijfel ten zeerste of het daar aan ligt......
Graag hulp...
Heb om te proberen of I-TV wel zou werken via even een netwerkkabel aangesloten want normaliter gebruik ik een dongle ... dat had ook geen succes.
Ik heb een I-HDR 5200 C
De sterkte van het signaal is 41% en de kwaliteit 100%
Ziggo wijt het aan de kabel en zegt me een nieuwe op te3 sturen van 5 meter. Ik twijfel ten zeerste of het daar aan ligt......
Graag hulp...