• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

I-tv 150 fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
2

2gether

Ik krijg nu al weken lang de melding I-TV 150 ... Heb al via twitter contact gehad met Ziggo Webcare.., de telefonische helpdesk...alles zelf opnieuw geinstalleerd dat daarna nóg twee keer mbv de helpdesk maar krijg nog steeds geen interaqctieve tv, terwijl het netwerk oké is en ik gewoon op internet kan met mijn tv.

Heb om te proberen of I-TV wel zou werken via even een netwerkkabel aangesloten want normaliter gebruik ik een dongle ... dat had ook geen succes.

Ik heb een I-HDR 5200 C
De sterkte van het signaal is 41% en de kwaliteit 100%

Ziggo wijt het aan de kabel en zegt me een nieuwe op te3 sturen van 5 meter. Ik twijfel ten zeerste of het daar aan ligt......

Graag hulp...
 
Ik krijg nu al weken lang de melding I-TV 150 ... Heb al via twitter contact gehad met Ziggo Webcare.., de telefonische helpdesk...alles zelf opnieuw geinstalleerd dat daarna nóg twee keer mbv de helpdesk maar krijg nog steeds geen interaqctieve tv, terwijl het netwerk oké is en ik gewoon op internet kan met mijn tv.

Heb om te proberen of I-TV wel zou werken via even een netwerkkabel aangesloten want normaliter gebruik ik een dongle ... dat had ook geen succes.

Ik heb een I-HDR 5200 C
De sterkte van het signaal is 41% en de kwaliteit 100%

Ziggo wijt het aan de kabel en zegt me een nieuwe op te3 sturen van 5 meter. Ik twijfel ten zeerste of het daar aan ligt......

Graag hulp...

Graag per PM even je MAC adres doorgeven, mag ook het smartcard nummer zijn, dan kan ik in de logs nagaan wat er fout gaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan