Ik heb sind 21 september alles in 1 van Ziggo.
De eerste paar dagen werkte alles prima.
Maar 4 dagen kon ik niet meer gebruik maken van alle interactieve diensten. :cry:
Ik krijg steeds de code I-tv 007.
Ik baal hier ontzettend van ik ben juist van KPN overgestapt om dat het bij ziggo beter zou werken.
We hebben ook al de help desk gebeld en die hadden mij verteld dat het na een paar dagen weer zou werken.
Nou ben ik weer 2 weken verder en nog steeds niks :mad:
Kan iemand mij alstublieft helpen!!!
De eerste paar dagen werkte alles prima.
Maar 4 dagen kon ik niet meer gebruik maken van alle interactieve diensten. :cry:
Ik krijg steeds de code I-tv 007.
Ik baal hier ontzettend van ik ben juist van KPN overgestapt om dat het bij ziggo beter zou werken.
We hebben ook al de help desk gebeld en die hadden mij verteld dat het na een paar dagen weer zou werken.
Nou ben ik weer 2 weken verder en nog steeds niks :mad:
Kan iemand mij alstublieft helpen!!!