Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben je zeker van de "fZiggo" in je profile?
Je moet de volgende gegevens invoeren:
Frequentie (MHz): 474.00
Zoeken netwerk-id: 05555
Symboolwaarde: 6875
Als je het Kabel TV pakket hebt (ongecodeerd/zonder smartcard) dan netwerk-id 04444.
En wat staat er bij Sterkte en Kwaliteit? De Kwaliteit moet 100 % zijn.
Heb je de coax wel goed aangesloten op de Humax ? En staat er uberhaupt signaal op de coax ? Te testen door de coax even in de tv te steken, dan moet je in elk geval analoge zenders kunnen ontvangen.
Ja, dat zei je al. We proberen je te helpen, maar dan is het fijn als we iets meer informatie van je terug krijgen. Zit de coax er goed in ? Staat er wel signaal op de coax ? Zolang dat nog niet eens zeker is, heeft het ook nog geen zin om de ingevoerde / ingestelde gegevens te gaan controleren. Zo te zien komt er helemaal geen signaal binnen op de Humax. Of er staat helemaal geen signaal op de coax, óf de Humax is defect.
Je krijgt dan voor jouw regio de juiste instellingen.
Kan de Humax dan nog geen zenders vinden, geef dan iets meer context. Waar heb je deze aangesloten? Werken andere Mediaboxen in huis wel? Of je al een andere coaxkabel hebt geprobeerd. Stuur dan ook maar een pb met je postcode, huisnummer en ter controle geboortedatum.
Lukt het dan nog niet, stuur dan ons even een privébericht met een link naar dit topic en met je postcode en huisnummer, dan gaan we samen verder om de zenders te vinden!