• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax storing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
89
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Sinds 3 maanden heb ik de Humax 5200 en ben er altijd tevreden over geweest.

Nu van de laatste 3 weken als ik iets instel om op te nemen dan krijg ik steeds vaker de melding dat er een storing is geweest en heeft de Humax niets opgenomen.

Van dit forum had ik al het advies opgevolgd om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Het is nu 3 keer goed gegaan, dus dacht ik dat het probleem was opgelost. Echter gisteren een film ingesteld en weer de melding dat er een storing is geweest en niets opgenomen.

Is de Humax zo snel al defect of kan het aan de een of andere instelling liggen ?

groet,

Reggert32
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan