• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

humax pvr 9200c

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ghai
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
G

ghai

ik heb een humax pvr 9200c. nu zou ik een humax irhd 5000c er bij willen hebben , zou ik dan nog mijn 9200c kunnen gebruiken om op te nemen die zal dan zonder kaart zijn want die zit dan in die 5000 ik weet ook niet of dat wel kan .

 
Zonder kaart kun je geen zenders ontvangen (behalve ned 1), dus heb je weinig aan je oude decoder. Een tweede kaart kost max 29,95, afhankelijk van waar je hem aanschaft. Deze kun je voorlopig registreren voor het Z1 pakket (geen extra abonnementskosten). Later dit jaar worden op de nieuwe kaart vanzelf de eventuele extra pakketten van de eerste kaart ook op de tweede kaart geactiveerd, zonder extra kosten.
 
Zonder kaart kun je geen zenders ontvangen (behalve ned 1), dus heb je weinig aan je oude decoder. Een tweede kaart kost max 29,95, afhankelijk van waar je hem aanschaft. Deze kun je voorlopig registreren voor het Z1 pakket (geen extra abonnementskosten). Later dit jaar worden op de nieuwe kaart vanzelf de eventuele extra pakketten van de eerste kaart ook op de tweede kaart geactiveerd, zonder extra kosten.


oké bedankt neem aan dat er een kaart bij die nieuwe decoder zit
 
oké bedankt neem aan dat er een kaart bij die nieuwe decoder zit

Hangt er vanaf. Sommige dealers leveren een decoder met een smartcard erbij. Anderen leveren weer een decoder zonder smartcard. Een losse smartcard (Ziggo startpakket) kopen kan natuurlijk altijd.

Beide heeft zijn voor en nadelen...
 
ik heb een humax pvr 9200c. nu zou ik een humax irhd 5000c er bij willen hebben , zou ik dan nog mijn 9200c kunnen gebruiken om op te nemen die zal dan zonder kaart zijn want die zit dan in die 5000 ik weet ook niet of dat wel kan .
Je kunt ook een Humax 5050 aanschaffen, is hetzelfde als de 5000 maar hij kan ook opnemen, maar dan in HD. Komt over een paar weken op de markt. Is natuurlijk wel duurder dan jouw oplossing, maar als je ook HD wilt opnemen is dat misschien een optie. Misschien kun je de 9200 dan verkopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan