• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax PR-HD 1000C; ook in Nederland?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter picard!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

picard!

Op de site van Areadvd zag ik een Humax HD ontvanger geschikt voor digitale kabel tv; de Humax PR-HD 1000C. Werkt deze ook in het AtHome gebied?
 
zou mooi zijn! hij's niet duur 239,- bij redcoon. Ik heb nog geen digitale tv en wil graag een hd decoder kopen. Wil wel graag een goedgekeurde ontvanger van Ziggo om discussies met de helpdesk te voorkomen. Ik hoop dat er met komt van het EK en de spelen nieuwe HD decoders worden geïntroduceerd, bijvoorbeeld deze!
 
239 vind ik niet echt goedkoop. De Samsung kost ongeveer hetzelfde.
 
Zoals ik al heb aangegeven, dit is niet de HD-ontvanger die speciaal wordt ontwikkeld voor de NL markt.
 
Klopt Cees. Maar als men hem geschikt zou maken voor Ziggo, dan zou dat niet nodig zijn.
 
Klopt Cees. Maar als men hem geschikt zou maken voor Ziggo, dan zou dat niet nodig zijn.
anoniem meldde al dat de opvolger van deze ontvanger momenteel getest wordt, dus dat is geen probleem.

Maar voor het geval mensen deze ontvanger alvast via internet gaan kopen, komt er dus nog ruim 100 euro bij plus de kans dat het niet werkt en geen software-updates via het kabelnetwerk in de toekomst... Dat moet je jezelf wel realiseren dus.;)
 
de introductie prijs van de nieuwe voor de NL ontwikkelde HD-ontvanger met irdeto embedded CA zal lager liggen dan de huidige Samsung HD-zapper prijs en eveneens lager dan de voorgestelde Humax HD 1000C. De nieuwe HD-zapper heeft een formfactor die gelijk is aan de pansonic ontvanger
 
de introductie prijs van de nieuwe voor de NL ontwikkelde HD-ontvanger met irdeto embedded CA zal lager liggen dan de huidige Samsung HD-zapper prijs en eveneens lager dan de voorgestelde Humax HD 1000C. De nieuwe HD-zapper heeft een formfactor die gelijk is aan de pansonic ontvanger

Hallo anoniem,

Je maakt het wel spannend voor ons.... Erg geheimzinnig... Wat bedoel je met formfactor (voor de niet technici onder ons, incl. mijzelf)?
Is er een streefdatum voor de vrijgave van de nieuwe HD-ontvanger?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan